הפובליציסט דב הלברטל עורר סערה, לאחר שהתייחס לעבודתו של סולימאן מסוודה בתור הכתב המדיני של כאן 11. "יש משהו מקומם בזה שהכתב המדיני ב'כאן', מסוודה, כתב בכיר, יש לו מבטא ערבי. בפרט כשמבטא את שמות ראשי החמאס. זה בשעה שחיילים שלנו מתים ונפצעים בעזה, ואותו כתב לא שרת יום אחד את מדינת ישראל. כמה עוד רפיסות, כניעות והשפלה נחווה ב'כאן'"?, ציין.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מגישת חדשות 13 לוסי אהריש, ביקשה היום (רביעי) להביע בו תמיכה: "תרים את הראש שלך, אל תיפול ולא תיפול נפשך בפני אותם אנשים קטנים וגזענים". 

לאחר מכן, פנתה להברטל: "אדם כמוך, דתי, חרדי, יודע שיש משפט שנאמר בתורה - 'דרך ארץ קדמה לתורה'. אתה בתור יהודי יודע טוב מאוד מה העם היהודי עבר, כמה פרעות כמה אנטישמיות וגזענות רק על עצם היותו יהודי. ואתה בעצם אומר שערבים לא יכולים לשדר בגלל שהם ערבים. אז הנה אני אומרת לך שאני בתור ערביה גאה לשדר בערוץ ישראלי, אני גם גאה להיות ישראלית. אני מתביישת באנשים כמוך שנמצאים במדינה הזאת ומרשים לעצמם להתגזען בלי בושה". 

בשלב זה, חשפה פרט שלא ידענו על כתב כאן 11: "אני שולחת חיזוק מאוד גדול לסולימאן. עד לפני כמה שנים הוא לא ידע לדבר את השפה העברית, ותראה איפה הוא נמצא היום. זו רק תעודת כבוד ל"כאן" שהם אפשרו ונתנו לו את המקום להתבטא ולהיות חלק. זמן קצר לאחר מכן מסוודה הגיב לה וכתב: "תודה לוסי". 

הלברטל המשיך להתייחס לסוגיה בטוויטר, וכתב: "אמרו לי לתדהמתי שלמסוודה יש חברה יהודיה. לוסי אהריש הערביה נשואה ליהודי. אנשי התקשורת הערבית רואים בזה קידום. זה גם שיק. אקזוטי ופוטוגני. והתקשורת הישראלית, שרוחה מנשב ופועם התבוללות, מנתצת את האתוס של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".