ברכות: הצלחנו לעבור את יום ראשון. אני יודעת שזה לא היה קל, העיניים עדיין נעצמות בשלל רגעים לא לגיטימיים, אבל הפנים קדימה. חזרתם מוקדם מפגישה והצלחתם לגנוב שעתיים תמימות של ישיבה סטטית מול הטלוויזיה? מצאתי לכם במה לצפות.

צפיתי בסרט של צביקה יחזקאלי ואז עברה בי מחשבה אחת שלא יוצאת לי מהראש
"קוקומו סיטי": סרט תפל שמנסה למכור את עצמו בעזרת טרנסג'נדריות

הג'נטלמנים | The Gentlemen 

אם אתם בקטע של סרטי אקשן, שום סיכוי שאתם לא מכירים את הסרטים האייקוניים כל כך של גאי ריצ'י. וקצת כמו במסעדה טובה ומיתולוגית, לא משנה כמה תופתעו כשהתפריט מתחלף, הטעם של פעם נשאר. במקרה של ריצ'י, הטעם הוא מכות, סמים, ניבולי פה ונסיעה במהירות מופרזת.

וברוח ההחלטה הקולקטיבית משהו להחזיר כל מיני דברים מהעבר אל ההווה ולכנות אותם וינטג', בחר ריצ'י לעשות קאמבק לסרטו מ־2019, 'הג'נטלמנים', רק הפעם בסדרה של שמונה פרקים. בקיצור: אדי, אריסטוקרט לכל הדעות, יורש אחוזה משפחתית ומצפה להתפרנס נטו. תוך זמן קצר יגלה שהוא יושב גם על אימפריית קנאביס, ושאין מצב שיצליח להישאר מחוץ לקלחת הריחנית.

מדובר בתמהיל של סרט אקשן, מבטא בריטי כבד והומור לא רע בכלל, שיוצרים הברקה רצינית בז'אנר הפעולה החבוט. עובדת בונוס: לנעליו של אדי נכנס תיאו ג'יימס, הלוא הוא קאם מהעונה השנייה והטובה הרבה יותר של הלוטוס הלבן. מי שלא צפה, אנא, ויפה שעה אחת קודם. ואל תפסחו על ה'ג'נטלמנים' כמובן. 

מנפחים | Blown Away

מניסיוני הרב, יש שיאמרו מדי, ברשתות החברתיות, לפעמים צריך פשוט להסתכל על משהו מבלי להשקיע בו יותר מדי מחשבה. דוגמה נהדרת לכך היא 'מנפחים', ריאליטי המאגד עשרה אומנים בתחום הזכוכית שמעלים את הוואזות שאנחנו רגילים אליהן לרמה אחרת לגמרי.

Blown Away (צילום: באדיבות נטפליקס)
Blown Away (צילום: באדיבות נטפליקס)

אבל זה לא רק ליופי ולכיף שלנו, ובעיקר לא רק ניסיון לשים את כל מה שמפריע לנו בצד - הטוב ביותר מבין המתמודדים יזכה בתואר הנחשק אלוף הזכוכית, ולצדו חבילת פרסים בשווי של לא פחות מ־100 אלף דולר. אסקפיזם מופלא שמתאים בשלל רמות ערות, ועושה חשק לפצוח בתחביב חדש. לא לנסות את זה בבית.