כמו כל ערוצי החדשות הגדולים, גם בפאנל של ערוץ 13 המשיכו לדון בהרחבה על הנושאים האקטואליים והמשך הלחימה ברצועת עזה. בפאנל, בהגשתו של העיתונאי רביב דרוקר, השתתפו בין היתר גם מיקי רוזנטל ורזי ברקאי שדנו על החיסול בעזה, בו נהרגו בניו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה.

במהלך הדיון על החיסול, כשהכותרת בערוץ הייתה "3 מבניו ו-3 מנכדיו של הנייה חוסלו בתקיפה בעזה", אמר רזי ברקאי כי "שלושה בנים ושלושה נכדים גם, שישה ח'ברה שאנחנו הרגנו סתם". אחד מחברי הפאנל פנה אליו ואמר: "אני לא יודע שזה סתם, אתה יודע את זה?", וברקאי המשיך בדעתו: "סתם".

זמן קצר לאחר מכן, חברת הכנסת מאי גולן, תקפה אותו בחריפות על דבריו: "לא מבינה למה כולם מופתעים מרזי ברקאי שיצא נגד חיסול בניו של המרצח הסדיסט החולני הנייה. רזי ברקאי הוא שופר עלוב ונרצע שמהדהד באופן קבוע את המסרים של ארגון הטרור הנאצי - חמאס, מצדד בהם, מעלה אותם לשידור ומשווה בין האימהות השכולות שלנו לאימהות של המרצחים הפלסטיניים - המקדשות רצח ומחלקות בקלאוות לאחר שבניהם הארורים רצחו ואנסו יהודים ויהודיות".

דובר צה"ל אישר באופן רשמי כי בניו של הנייה חוסלו בתקיפה ברצועת עזה. בהודה גם נכתב כי שלושת הפעילים שהותקפו הינם אמיר הניה, מפקד חוליה בזרוע הצבאית של חמאס, מחמד הניה, פעיל צבאי בארגון הטרור וחאזם הניה, פעיל צבאי נוסף בארגון הטרור.