לידיעת המגיש אייל ברקוביץ': ביום שישי האחרון מנחה הטלוויזיה סיפר כי קיים שיחה עם בנימין נתניהו על הפוסט של בנו יאיר, בו הוא תקף את אופירה אסייג, שלאחריה הפוסט הוסר. בעקבות כך, מקורב לראש הממשלה מסר היום (שני) כי "אם הוא אמר שהוא דיבר עם נתניהו, זו תהיה הפעם האחרונה שזה יקרה".



כזכור, תוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12 נפתחה ביום שישי בדברים קשים שאמרו המגישים בתגובה לציוץ שכתב מוקדם יותר השבוע בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, נגד אסייג. "אני רוצה להגיד לך בגלוי את ממש לא אשמה - זה הילד החצוף הזה. אני מצטער שהגבת בכלל, הפעם את יוצאת נקייה לחלוטין מהפרשה הזו ומי שייגע בשערה שלך יש לו עסק איתי", אמר ברקוביץ' לאסייג, "אני מאוד אוהב את העשייה של ביבי ואני אומר לכולם  - תעזבו את שרה, את הילדים, את הכלבה. אני לא אוהב שמתעסקים להם במשפחה. אבל הילד הזה חצוף, הילד הזה עובר כל גבול".





"אני הרמתי לביבי טלפון יום אחרי, אני אמרתי לביבי: 'תגיד לו שיוריד את הפוסט'. הוא לא ידע על איזה פוסט אני מדבר", אמר ברקוביץ' על ראש הממשלה. "ביבי הוא אינטליגנט, הילד הזה הוא בעייתי, הוא עושה לו נזקים. כשהוא הלך לפוסיקט אני הגנתי עליו, אני אמרתי: 'זה ילד עזבו אותו'. אבל יאיר, אם אתה נכנס למשחק של הגדולים ואתה מלכלך על האישה הזאת שהיא אמא לילדים ועל אמנון אברמוביץ' שהוא גיבור ישראל, תדע שהביקורת תהיה כואבת מאוד. מירי רגב לא שווה התייחסות היא רק מלקקת לביבי, היא לא שווה התייחסות".



אסייג הגיבה ואמרה: "אני כן רוצה להגיב, אתה ריגשת אותי. שמרת על שתיקה, לא ידעתי מה אתה תגיד. כיוון שאני לא האישה היחידה שחטפה מהם, גם גדעון סער חטף, הם צריכים להקשיב. השבוע עברתי מה שרבים עברו לפניי כי ככה משפחת נתניהו החליטה. יאיר נתניהו צייץ דברים פוגעניים עליי כי העזנו לראיין את אורנה פרץ. יאיר קרא לי 'שמאלנית' כי מי שלא מסכים איתם זה שמאלני ומי ששמאלני זה קללה"".