הראיון המטריד, התגובות החריפות וההתנצלות: לאחר הראיון הפרובוקטיבי שהתקיים אמש בערוץ 20, התקבלו במהלך השעות האחרונות תלונות רבות ברשות השנייה. מדובר על ראיון שנערך אמש בערוץ 20 בתוכניתו של בועז גולן, "אולפן פתוח", עם יצחק גבאי, שהורשע בהצתת בית הספר הדו לשוני בירושלים בשנת 2014 וריצה שלוש שנות מאסר. הראיון, שעצם קיומו עורר תמיהה, הפך למגוחך יותר בעקבות הדרך שבה הוא התנהל. במהלך כל הדרך ניתן לראות שהראיון עם העבריין המורשע התנהל בחיוך תוך כדי בדיחות מהמגיש וצוות הפאנל, כשגבאי עצמו מתגאה במעשיו בפומבי.



"רצינו להעביר אמירה, לעשות הד תקשורתי בעניין ההתבוללות", אמר גבאי בחיוך בראיון. "הגענו לשם לילה לפני, שלושה חבר'ה, רעולים, עם כל הציוד כמו שאומרים. עשינו סיור מקדים. ראינו איפה יש מצלמות, איפה אין, אם אפשר לבוא עם רכב, אם אי אפשר לבוא עם רכב, אם יש מצלמות בכל אורך הרחוב, צמתים, עד איפה אפשר לבוא עם אוטו, עד איפה אי אפשר לבוא, מאיפה אפשר לברוח - עדיף, איפה שאין אנשים"



במהלך השיחה, התבדחו חברי הפאנל בדרכים שונות. ארי שמאי סיפר על אירוע ריסוס צלבי קרס על מצבות הוריו של חולדאי על ידי אוהדי הפועל תל אביב: "אסור לעשות מעשים כאלה. אבל אם עושים - אז לבד, לא עם עוד שני חבר'ה". עורך הדין יורם שפטל גם לקח חלק בפאנל. כאמור, הראיון הביא לביקורת חריפה מאוד גם מהצד הימני של המפה הפוליטית, וברשת בכלל. עיתונאי "מעריב", קלמן ליבסקינד כתב בטוויטר כי מדובר ב"גועל נפש".



מערוץ 20 נמסר: "הנהלת ערוץ 20 רואה בחומרה את הריאיון שנערך אמש בתכנית ה'אולפן הפתוח' עם העבריין יצחק גבאי שהצית את בית הספר הדו-לשוני בירושלים. הריאיון חרג מכל נורמה מקובלת ואנו מסתייגים לחלוטין הן מהפשע שביצע גבאי והן מהאופן שבו התראיין בתכנית".