החורף כבר כאן: אמש שחררה רשת HBO טיזר ראשון לעונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס". הטיזר, שהציג את הרגעים הזכורים ביותר משבע העונות של הסדרה תחת ההאשטג ForTheThrone#, חשף לראשונה כי "משחקי הכס" תשוב למסך באפריל 2019, אך את חובבי הסדרה ברשת הוא הצליח לעצבן.



בתגובות לסרטון הטיזר בעמוד היוטיוב של HBO, מעריצי "משחקי הכס" הביעו אכזבה מכך שלא קיבלו שום הצצה לחומרים חדשים מהעונה הקרובה. "הרגע הזה שאתה מחכה במשך חודשים למשהו בעמוד של 'משחקי הכס' ואז הם משחררים את זה", כתב מעריץ של הסדרה בציניות. "זה ממש לא היה שווה את הציפייה", כתב גולש אחד. "הלב שלי התחיל לפעום בכוח, אבל זו הייתה אזעקת שווא", סיכם אדם אחד.





כזכור, כבר בחודש אוגוסט האחרון, רשת הטלוויזיה שחררה טריילר לעונות החדשות של הסדרות המצליחות שלה, ובין הטיזרים השונים מופיע קטע בן 3 שניות מתוך עונת הסיום של "משחקי הכס".

בקטע המדובר שמופיע בדקה 1:10 וכולל את הכיתוב "משחקי הכס, העונה האחרונה", נראה ג'ון סנואו, מלך הצפון, במקום מושלג, ככול הנראה העיר ווינטרפל כשהוא מחבק את אחותו למחצה סנסה סטארק. בשוט השני מתוך הקטע, המציג את החיבוק מזווית אחרת, נראית הנסיכה כשהיא מביטה לאופק במבט מודאג וקודר, אולי מחשש מפני המלחמה בצבא המתים של מלך הלילה, שבסיום העונה הקודמת מוטט את החומה המפרידה בין הממלכה לצפון ממנו מגיעים המהלכים הלבנים. 



כידוע, הסדרה מתרחשת בווסטרוז, אי אשר מזכיר את בריטניה בימי הביניים, בו בתי אצולה אשר נאבקים על הכתר בעזרת תככים ומלחמות. בית סטארק, אליו משתייכים ג'ון סנואו וסנסה סטארק הוא הבית המוסרי והמכובד, אך ככזה הוא בדרך כלל נמצא בצידה הלא נכון של החרב. סדרת הספרים ולאחר מכן סדרת הטלוויזיה עוררו עניין רב אך גם ביקורת רבה על היותן אלימות ומיניות אך גם יפות ובעלות עלילה מורכבת ומפותלת בעלת גיבורים רבים, אשר קשה לומר מי מהם הוא טוב ומי מהם הוא רע בכל רגע נתון.