הערב (חמישי) תעלה לאוויר תוכנית הדוקו-ריאליטי "לאהוב את אנה", בה אנה ארונוב תצא למסע של חיפוש עצמי בדרך למצוא אהבה אמיתית. בדרך ילווה אותה פסיכולוג שיעזור לה להתמודד עם הקשיים האישיים בתהליך ולהבין את עצמה טוב יותר. הרקדנית שוחחה עם טל ברמן ושחר סגל ברדיו Eco99fm וסיפרה על החוויה המרגשת.



הרבה פעמים אנחנו מדברים עם אנשים שמתחילים עונה חדשה, מדברים על סדרה שהם משחקים בה. פה הקרביים שלך וליבך, מונחים מול כל עם ישראל. מדובר על דוקו-ריאליטי שנקרא 'לאהוב את אנה', שמלווה אותך בחיפוש אחרי אהבה.
"מדויק, אולי זו הסיבה שאני כל כך מתרגשת. זאת הפעם הראשונה שאני לא שופטת מישהו, רוקדת, או בתפקיד של משהו - זו אני, זה מה שיש לי להציע, אני בחוץ. להפתעתי הצלחתי לשחרר את עניין המצלמות ולעבור משהו מאוד מאוד אמיתי. יצאתי ל-16 דייטים מצולמים, זה מסע שנמשך חודש ימים, שבמהלכו לא חייתי בבית, לא הייתי בתל אביב, הוציאו אותי מהבועה וגרתי במושב. זה היה חלק מהעניין, משהו להתעסק בו, כי יש משהו בעיר שמכניס הרבה רעשים מיותרים פנימה".


להאזנה לקטע המלא ברדיו Eco99fm

ואת כל הדבר הזה מלווה פסיכולוג, ממש בליווי אישי?
"מאוד מאוד. יש פה שני דברים, באתי ממקום מאוד אמיתי, לא באתי לצלם תוכנית טלוויזיה, כי באמת נורא מהר הבנתי שאם אני אתייחס לזה כתוכנית שום דבר אמיתי לא יקרה פה. אם אני כבר פה, אם קיבלתי את המתנה הזו, אני חייבת לעבור משהו".

היית זקוקה ל'מתנה' הזו?
"אני בת 36 ומאוד מאוד רציתי אהבה, וזה משום מה לא קרה לי. הרגשתי שאני באמת צריכה עזרה, לעשות משהו בדרך אחרת ולצאת מה'קומפורט זון' שלי. להפיק לנסות ללכת לדייטים לא מוצלחים".



מה גילית? בלי להרוס את הסדרה, מה הבעיה?
"זה לא הורס את הסדרה - הבעיה זו אני. גיליתי המון דברים בדרך, פחדים וחרדות שמתוכן התנהלתי, עצם זה שלא אפשרתי לעצמי להרגיש את הדברים שהייתי צריכה לפרק. הדבר המדהים הוא, כאילו יש בי אמונה שלמה שהפחדים שיש בי, כולם חווים את אותו הדבר. אני לא שונה מאף אחד, הסכמתי לעשות את זה בחוץ כדי שאנשים ישבו היום בבית ויגידו 'פאק נפל לי האסימון, למה לי זה לא קורה?' או 'למה אני מתנהג כך או אחרת בסיטואציה כזו או אחרת'".

מצד שני, אנשים בבית יגידו 'מי לא רוצה את אנה ארונוב', מה היא צריכה שההפקה יביאו לה 16 דייטים?
"זה מיתוס כזה של 'וואו, את אנה ארונוב ואת מפורסמת, למה את מתבכיינת ולך אמור להיות הכי קל', אז - וואלה לא, אני עוברת את אותם הדברים שאנשים עוברים. אפילו הייתי אומרת שלי קצת יותר קשה. כשאני יוצאת לדייט הם לא יושבים מול דף נקי. אנשים כבר קראו מיליון כתבות, והם יודעים והם בנו איזה פרופיל, ואני עכשיו צריכה להוכיח להם שזו לא אני".

אתגרו אותך? הביאו לך אנשים שונים לגמרי ממה שהיית בוחרת לבד?
"זה באמת היו בליינד-דייטים שלא ראיתי שלא ידעתי. חלק מהם זה אנשים שלא הייתי בוחרת לבד. הדבר היפה הוא שזה שם אותי מול דברים שאני לא מתמודדת איתם, בגלל שזה אנשים שאני בדרך כלל לא פוגשת או לא נמשכת אליהם. היה פה מלא דברים לפרק".

אנה ארונוב. צלם : ג'ף רוג'רס
אנה ארונוב. צלם : ג'ף רוג'רס


בתוכנית כמו "הרווקה" יש עניין של מגע פיזי בין האנשים. אז מה קורה פה? נניח שדייט טוב ואת אומרת, 'בוא ניפגש שוב', אז עד לאן את לוקחת את המצלמות?
"זה מהדברים שלי אישית היה מאוד קשה. אני מהאנשים שאומרים 'גט א רום' ("תשיגו חדר"), למה אתם עושים את זה בטלוויזיה? ולי באמת היה נורא קשה עם זה. ואני לא רוצה לעשות ספויילרים, אבל ברגע שיש את המצלמות כל הזמן ואני מנתקת את המקום הזה ומתנהגת מאוד מאוד טבעי, בתחושה שזה מה שהייתי עושה בחיים האמיתיים - אז שם חסמתי את עצמי. זה דבר שהיה לי קשה מאוד לעשות".

נשמע שזה פחות 'משחק' מ'הרווק'
"זה לא הדחות, לא ישבתי בג'קוזי ולא חילקתי ורדים".

באמת אנה בכנות, לא קשור לסדרה אבל גם מאוד קשור. במדורי הרכילות יש סטורי שלך שאת יוצאת כאילו לריצת בוקר וברקע שוכב גבר בלי חולצה ולא רואים את הפנים שלו. ומסופר על זה שהעלית ולא שמת לב לתמונה של הגבר מאחורה ומחקת מיד את היסטורי. זה חלק מיחסי הציבור, זה תוכנן בקפידה?
"אני בוחרת שלא להגיב".

"כולם בלעו את זה, ונוצר שיח סביב 'הזוגיות של אנה ארונוב'", סיכם ברמן. "זה גאוני, מי שחשב על זה - כל הכבוד".