השחקן והקומיקאי איתי שגב הכיר היטב את פסגת העולם, בשנות התשעים הוא כיכב בערוץ 2 בתוכנית המצליחה "הקומדי סטור", היה מנחה נערץ בערוץ הילדים, ערך וביים תוכניות טלוויזיה, ובשנת 2012 אפילו זכה בריאליטי "הישרדות" וקיבל פרס של מיליון שקלים. שש שנים מאוחר יותר, חייו של שגב הובילו אותו למחוזות פחות זוהרים כשהוא נותר ללא קורת גג.



איתי שגב ראיון אצל חיים אתגר

בראיון לתוכנית "הכל אישי" של חיים אתגר שתשודר ב"קשת 12" בשעה 22:00, הוא חושף לראשונה כי הוא נותר ללא פרנסה ומצבו הכלכלי הביאו לכך שהוא נאלץ לישון בפארק או בחוף הים על מנת שיוכל לשלם מזונות ולטפל בבתו אורי: "הכאב הגדול זה לא ה'פתאום הייתי למעלה ועכשיו למטה', זה 'פתאום לאף אחד לא אכפת".



"חשבתי איך הגעתי למצב הזה, פתאום שאלתי - למה? למה? אבל אין תשובה", סיפר שגב בראיון על התקופה בה השכיר את ביתו ונאלץ להעביר את ימיו ברחוב. "הלילות לא עוברים, אתה תקוע. אני חושב על איך הגעתי למצב הזה, אני חושב למה, ואני חושב על איך אני משלם מזונות למחרת. אם אני מביא שמיכה כדי להתכסות, אז פתאום מישהו יראה אותי ויגיד 'מה פתאום, הוא מביא שמיכה, הוא ישן בים'. לכן יש לי את הטרנינג, אז אני שם אותו עליי, מתכסה איתו. אני מתבייש. זה מביש, זה מביך. ולא רק מביך, אני כל כך כועס על עצמי, אני מרגיש לוזר".





כשנשאל כיצד הוא בילה את ימיו ענה: "אין לי בית, אני הולך לבית קפה שפתוח בשש בבוקר כבר, מעביר כמה שעות, ככה עד אחר הצהריים. ואז אתה אומר 'די, יש גבול כמה פתטי אתה יכול להיות באותו בית קפה', אז אתה הולך לבית קפה אחר. אתה הולך קילומטרים. אתה עייף, אין לך כבר כוח. אתה לא רוצה, אין לך מוטיבציה, אתה מיואש, הנפש עייפה".



"את הלילות הייתי מעביר בגנים, בפארקים", הוסיף שגב. "הייתי נכנס לגנים, מתחיל לכתוב ואז מסתכל על השעון. ומחכה שיהיה איזה 5:20, 6:20, ואז נוסע ברכבת כי שם אפשר לישון. הייתי נוסע נגיד לבאר שבע לצורך העניין ואז אתה מתעורר ואומר 'בואנה, הייתה לך שינה טובה'".