בשני הקרוב ישודר הפרק החמישי של "קשר השתיקה" בהגשת צופית גרנט. הפרק המדובר עוסק במקרה קשה של התעללות מינית בתוך המשפחה ביישוב חרדי בצפון הארץ. אלא שרגע לפני פרסום הפרק המדובר, התחוללה דרמה משפטית סוערת מאחורי הקלעים לאחר שבא כוחם של בני המשפחה הגישו לבית המשפט בקשה לצו מניעת פרסום הפרק. 

בשני האחרון התקיים דיון בנושא בבית המשפט המחוזי בנצרת בפני השופט יונתן אברהם במעמד שני הצדדים, כשאת זכיינית רשת 13 וחברת ההפקות סלוצקי ייצגו ערן שמעוני ומעיין באהר ממשרד שמעוני גרוס ושירה בריק חיימוביץ מליבליך מוזר. בתום הדיון החליט השופט לדחות את הבקשה למניעת פרסום והפרק ישודר בשני הקרוב כמותכנן. 
הפרק עוסק בסיפורה של צעירה בת 21, שמחליטה יום בהיר אחד לספר על התעללות מינית ואונס שחוותה במשך שנים ע"י הדוד שלה. היא  מקבלת תמיכה מהוריה וגיבוי להגיש תלונה, אך העניין מקבל תפנית כאשר כל האחים של האב מתאגדים נגד הבחורה והוריה, רק כי העזה להתלונן. התאגדות שמגיעה לכדי איומים, שריפת הרכב של המשפחה ועוד.לאחר עבודת תחקיר מעמיקה של צוות התכנית בתוך הקהילה הסגורה, מתברר כי גילוי עריות והתעללות מינית במשפחה הם בגדר "נורמה", וכי נהוג "לטשטש" ולהשתיק את המקרים הללו.

לאורך הצילומים מתגלים מקרים נוספים וקשים בתוך משפחת האב, המונה 17 אחים ואחיות, כאשר צופית תומכת ומעצימה את אותן נשים, אשר לראשונה מבינות שמה שנעשה להן הוא טרגי. זהו מסמך עיתונאי קשה , מהדהד ומעלה שאלות היכן רשויות החוק, ומה המחיר שמשלמות נשים מתלוננות.