העיתונאית והמגישה, דוריה למפל, תגיש את המהדורה המרכזית של כאן 11, חדשות הערב, במקומה של גאולה אבן-סער, כך הודיע התאגיד. למפל נפרדת מחברת החדשות שם הגישה את "חדשות הלילה" בחמש השנים האחרונות וצפויה להצטרף לכאן חדשות החל מחודש מרץ.



למפל הצטרפה לחדשות 2 במהלך שנת 2011 בתפקידי הגשה שונים. כשנתיים לאחר מכן החלה להגיש את תוכנית הלילה. ב-2017 קודמה לסבב ההגשה של המהדורה המרכזית, לצד יונית לוי, דני קושמרו וקרן מרציאנו. בעבר הגישה גם את מהדורת החדשות במרכז של חברת הכבלים HOT.



ברוך שי מנהל חטיבת החדשות, אמר כי "דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין יכולות עיתונאיות גבוהות, סקרנות והגשה אינטליגנטית. אני בטוח שתוביל את המהדורה המרכזית בהצלחה רבה ושמח שבחרה להיות כאן ולהצטרף לשידור הציבורי. יחד עם הצוות המצוין של כאן חדשות נמשיך לצעוד קדימה ולבסס את מקומנו בשיח ובסדר היום הציבורי. אני מבקש להודות לגאולה אבן-סער שהובילה את חדשות הערב מיום העליה לאוויר במקצועיות רבה ותרומתה לחטיבת החדשות כולה הורגשה לאורך כל הדרך״. 



גם הקולגות בירכו: יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית של חברת החדשות, ביתה הקודם של למפל, כתבה בטוויטר: "בהצלחה דוריה, בטוחה שתהיי נהדרת כהרגלך".