אחרי חודשים של הכנות, ספקולציות ושמועות אמש נפתחה עונת ה-VIP החדשה של "האח הגדול" ב"רשת 13". טל ברמן ואביעד קיסוס מחו בתוכניתם ב-Eco99FM על כך שמי שנכנסו לבית לא היו למעשה אנשים מפורסמים באמת. "אני חייב להגיד, אני לא יודע למה, ציפיתי שהשמות יהיו גדולים יותר ומרשימים יותר ב'אח הגדול VIP'", פתח טל. "הם עשו 'בילד-אפ' טוב, המון דיסאינפורמציה וחשבתי שיהיו שמות יותר מוכרים".

אביעד: "אין שמות גדולים בתחום הזה, בתחום ההולכים ל'אח הגדול', מי שועבד בתחום הזה באופן ממושך ומתפרנס ממנו לא צריך ללכת ל'אח הגדול VIP'. אתה הולך לתוכנית אם אתה בן זיני, ואתה אומנם אדם מאוד מפורסם, אבל טלוויזיה זה משהו שעוד לא עשית ותוכן למבוגרים, אבל לחשוב שעכשיו ייכנסו אנשים כמו רותם סלע יכנסו לבית - זה לא יקרה. אין סיבה שזה יקרה".

טל: "אבל הייתה ציפייה".

אביעד: "רוב האנשים שנכנסו - ידעת שהם ייכנסו, זה פורסם בכל מיני מקומות".

טל: "יש כאלה שלא הכרתי, רומי נסט, עדן יוחנן, אביבה תבורי, אני יודע מי זאת, אבל אני לא יודע מי זאת שנכנסה לבית. האשה שנכנסה לבית לא נראת כמו אביבה תבורי שאני מכיר. גילי מוסינזון, עדי ליאון, הישאם סלימאן, אגב זה היה שקוף עדי לאון ימני-ימני-ימני נכנס עם דגלי ישראל, זה מגוחך להפליא".

אביעד
: "לאומנות שהיא אקסטטית זה 'פאקינג רדיקילס', פתאום אתה מסתכל על הדגל והוא נראה לך כמו שני פסים כחולים עם שני משולשים באמצע".

טל: "זה מעקר את המשמעות והסמליות, זה מוריד את זה".

אביעד: "הם עשו טריק כזה, לא כל כך מוסרי, שבו עדי לאון, הכריז כמה הוא ימני, כמה הוא אוהב את ישראל וכמה הוא מעריץ את מירי רגב. כל האמירות ההיסטריוניות האלו של ימנים שמפחדים, 'מי כבש, מה כבש'? אבל זה בסדר הוא כותב שירים יפים, לא צריך להיות גם אינטליגנט. נתנו לו לבחור מי יכנס לבית ומי לתוך תפאורת הקרטונאז' שעיצבו כביוב. זה נראה ממש כמו ציור של ביוב".



טל: "כפי שהגדיר בן זיני 'מה זה, חדר בריחה'".

אביעד: "חשבתי תהיה היררכיה מאוד ברורה לגבי ערבים ושמאלנים, רגע לפני כן ראיתי את 'קינג ביבי' אז פחדתי שזה הולך להיות קונקרטי מדי, אבל הוא כנראה יש לו טיפה מוח אז הוא עשה את ההפך ממה שציפו ממנו. הוא הכניס את נרי ליבנה הביתה".


="" />טל: "נראה שנרי ליבנה מאוד התרגשה או שהיה קשה לה בעלייה, היא ממש ממש התנשפה. ראיתי את זה וחששתי שיקרה לה משהו. היה לה קשה ללכת, אם היא הייתה צריכה לזחול שם בצינור זה היה יכול להיגמר לא טוב".

אביעד: "נרי ליבנה חכמה יותר מכולם ביחד, בקצה הזרת שלה. אם היה איכשהו אפשרת לכמת את זה במבחני אינטליגנציה, זה באמת היה עשירית ממה שיש לה. עושה רושם שהיא חכמה בפער גדול מכל היתר. לכן זה היה לי 'מה היא צריכה את זה?', גדעון לוי פתח את הדלת לריאליטי, הסמן הקיצוני באזורים האלו הוא בני ציפר, אז אתה אומר 'לא משנה מה - מגוחך כמוהו אני לא אהיה'. כל פעם שנכנס מישהו היא אמר 'אוי איזה יפה את', זה היה נראה שהיא במעין מגננת 'אני לא חלק מהם, אני לא מפורסמת, אני העיתונאית הקטנה שצריכה להציג את עצמה'. אני רוצה לומר משהו - כמי שטעם משני הצדדים, בחדר בו יש עיתונאים וסלבס, הצד הנחות הוא לא העיתונאים - זה דבר שחשוב לזכור. כשאת עיתונאית, ואת מרוויחה את אומנם מה שאת מרוויחה ואת בחדר עם אנשים שמופיעים על שערים, מרוויחים פי 35 ממך, נורא קל לחשוב שאת הקטנה העלובה, אבל ההפך".

טל: "אמרת שהיא הציגה את עצמה בפני האחרים, בגדול, הרבה מהם הציגו את עצמם לאחרים".

אביעד: "מי שהכי מצטערים שה-VIP לא באמת VIP הם ה-VIP עצמם. הם ממש הביטו זה בזה, וזה אפילו לא היה 'תזכיר לי מאיפה', זה היה 'נעים מאוד, מי אתה?'".