מתמזגים: הזכיינית "רשת" הוציאה היום (שני) הודעה על לוח השידורים החדש של הערוץ הממוזג והחדש של "ערוץ עשר" ו"רשת 13" שיחל לפעול רשמית מיום רביעי הקרוב. בין התוכניות:  "האח הגדול", "גב האומה", "שי בשידור", "לצבי יש בעיה", "גוט טאלנט ישראל", "המסע המופלא של אהרוני וגידי", לצד רצועת "פרה-פריים" בשעות הערב המוקדמות ורצועת "לייט נייט" לילית חדשות.



בימים הראשונים של הערוץ ישודרו התוכניות באופן הבא: רביעי בשעה 21:00 "האח הגדול VIP", חמישי בשעה 21:00, "האח הגדול: תכנית הצלה", 22:15 "גב האומה", שישי בשעה 20:00: "שישי עם אילה חסון" ומיד לאחר מכן, ב-21:30 "שי בשידור", שבת בשעה 21:15 "האח הגדול VIP". 



האח הגדול. צלם : מיכה לובטון
האח הגדול. צלם : מיכה לובטון



בשעות ה"פרה פריים" ישודרו התוכניות הבאות, כפי שתוארו בהודעה מ"רשת":


בשעה 17:00 "החדשות עם יעקב אילון" - "לראשונה בישראל תשודר מהדורת חדשות עם סיפורים בלעדיים, כותרות, דיווחי כתבים, כתבות וראיונות, כבר בשעות-הערב המוקדמות, ממש כמו ברשתות השידור הגדולות בעולם", הסבירו בהודעה "רשת". "את המהדורה יוביל יעקב אילון, ממקימי חדשות עשר, ששב לשתף פעולה עם כתבי החברה. באולפן החדשות ישולבו עזרים טכנולוגיים חדשים, שיסייעו בהנגשת הכותרות החדשותיות, ובסיפור "הסיפור החדשותי" לצופים בדרך חדשנית ובהירה".



בשעה 18:00 "שש - אמנון לוי" - "תוכנית אקטואליה חדשה, שבה אמנון לוי, מטובי המראיינים בישראל, יעסוק בנושאים המרכזיים שעל סדר היום, מזווית שונה, מעמיקה ואישית יותר", כך על פי הודעת הזכיינית. "לוי ישתדל לדלג על הדיווחים החדשותיים הטכניים, וינסה להסיר מהסוגיות המרכזיות שעל סדר היום, את שכבות הספינים והיח"צ, שבהן הן מכוסות לא אחת".



"גב האומה" של ערוץ 10. צלם : עדי שחם
"גב האומה" של ערוץ 10. צלם : עדי שחם



בשעה 18:45 "לפני החדשות" עם אודי סגל. ברשת אמרו כי "העיתונאי המוערך אודי סגל ימשיך להגיש את תוכנית האקטואליה היומית, שמצליחה לנסח כמעט מידי ערב כותרות חדשותיות. ערב הבחירות בישראל, תעסוק "לפני החדשות" בעיקר בדרמות במערכת הפוליטית הסוערת, תארח את המתמודדים הבולטים בשורת ראיונות עומק. אל סגל יצטרפו באולפן פרשני וכתבי החדשות בדגש על כתבי הדסק הפוליטי, ערב הבחירות".



בשעה 19:20 "ברקוד עם נגה ניר-נאמן". לפי הזכיינית, מדובר ב"מוסף הצרכנות האהוב והמשפיע מתוך מהדורת החדשות המרכזית, שיהפוך לתוכנית כלכלית בת חצי שעה, בהגשת נגה ניר-נאמן, כתבת הצרכנות הבולטת בישראל. בתוכנית יובאו תחקירים מקיפים בענייני כלכלה, צרכנות ותיירות, בניסיון לחשוף את הדרך שבה נפגע הצרכן ואיך יוכל להתנהל בדרך כלכלית-צרכנית כדאית וחכמה יותר. במסגרת התוכנית ייעשה שימוש במצלמות נסתרות ובמעבדות לבחינת איכותם האמתית של המוצרים, אל מול הבטחות היצרנים. בתוכנית ייעשה שימוש גם באלמנטים גרפיים ייחודיים, שיציגו לצופה באופן בהיר, את מסקנות התחקירים, הבדיקות והכתבות".




צביקה הדר ב"לצבי יש בעיה". צילום מסך
צביקה הדר ב"לצבי יש בעיה". צילום מסך



בשעה 20:00 "המהדורה המרכזית" - "מהדורת החדשות הטובה בישראל בהגשת תמר איש-שלום וטלי מורנו, זוכת פרס האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה, שמצליחה כמעט מידי ערב, להשפיע על סדר היום החדשותי של המדינה", נכתב בהודעת "רשת".



"בין יתר", כך הוסבר, "חשיפותיה האחרונות: פרשת הצוללות, פרשת המסרונים וחשיפת "הסכם הרגיעה" שנרקם בין ישראל לחמאס. במהדורה המרכזית משולבים מידי ערב - תחקירים, כתבות, דיווחים, ופרשנויות של כתבי החדשות, וכן פרק מגזין נרחב המורכב מסדרות כתבות יומית שזכו להד ציבורי רב – כמו: 'היורדים החדשים', 'טראמפלנד', ו'לכל אישה יש שם', וכן ממוסף הכלכלה 'אנליסט' עם מתן חודורוב, מוסף הצרכנות 'ברקוד' עם נגה ניר-נאמן, מוסף הבריאות 'סטטוסקופ' עם הילה אלרואי ומוסף תרבות האוכל, 'שיטת השקשוקה' עם עמית אהרנסון.




ברצועת ה"לייט נייט" הלילית ישודרו התוכניות הבאות:


ראשון עד חמישי בשעה 22:45 "הצינור עם גיא לרר" מהדורת החדשות האלטרנטיבית בהגשת גיא לרר. "לרר ימשיך להוביל קמפיינים ציבוריים-טלוויזיוניים - כמו הקמפיין 'בעד הלגליזציה' ומאבק בעד זכויות נפגעות עבירה מינית, וימשיך לפרסם יחד עם מערכת 'הצינור' תחקירים, שמבוססים בעיקר על הנעשה ברשת", נכתב בהודעה. " במקביל תמשיך התוכנית לספק הצצה ביקורתית ומשעשעת על הנעשה ברשתות החברתיות וברשת האינטרנט".



ראשון עד חמישי בשעה 23:15 "היום שהיה עם טל ברמן", "המגיש יסכם את כל חדשות היום שהיה, בשפה חדשותית מעט שונה, עם דגשים אחרים מאלה שליוו את תכניות החדשות והאקטואליה לאורך היום. כל הפינות האהובות - תשמעו סיפור, היום בדקה, מה בכפר, מה בעיר, וכמובן 'רגע של נחת', יסייעו לו לספר מה היה היום שהיה?".



ישראל אהרוני עם גידי גוב ב"המסע המופלא של אהרוני וגידי". צילום מסך
ישראל אהרוני עם גידי גוב ב"המסע המופלא של אהרוני וגידי". צילום מסך



ראשון עד חמישי 23:45 "סוגר עניין עם שי גולדן": "תכנית הלילה של שי גולדן, שמטפלת בדרך קצת אחרת בכל מה שקורה בתחום הטכנולוגיה, הרכב, הנדלן, הכלכלה, הספורט והבידור".




ברצועת ה"דיי טיים" של שעות הבוקר והצהריים ישודרו התוכניות


ראשון עד שישי, 6:15-9:00 - "העולם הבוקר". ברשת הסבירו כי  "אברי גלעד, הילה קורח ומיה זיו וולף ימשיכו להוביל את תכנית הבוקר הנצפית והמוערכת ביותר בישראל. התכנית מביאה מדי יום את כל הסיפורים והמרואיינים המסקרנים, המרתקים והמרגשים בישראל. בימי שישי 6:15-10:00".



ראשון עד שישי, 9:00-11:00 - "פותחים יום". לפי הזכיניית, "נועה רוזין ואלעד זוהר ימשיכו להוביל את רצועת השידור שעוסקת בכל מה שחם בעולם התרבות, ההורות, קולינריה ותזונה, כלכלת המשפחה, תרבות הפנאי ועוד, ומדי שישי 'פותחים שישי' עם מיטב ההמלצות לבילויים בסוף השבוע 10:00-11:00".



תמר איש שלום. צלם : רונן פדידה
תמר איש שלום. צלם : רונן פדידה



ראשון עד חמישי, 15:00-16:00 - "הדוח היומי VIP". לפי רשת, "יעל בר זוהר וקובי מחט ימשיכו להגיש את התכנית הכי משעשעת על מסך הטלוויזיה עם הדיווחים החמים על כל מה שקורה בבית האח הגדול וצוות הפאנליסטים: פנינה רוזנבלום, טילטיל, ליהי גרינר, שי מיקה ועוד".



ראשון עד חמישי , 16:00-17:00 - "הכל כלול" סיון כהן סבן. ברשת הסבירו כי מדובר ב"תכנית הכלכלית - חברתית המובילה בישראל, זוכת פרס האקדמיה 2017, חושפת את העוולות בהן כולנו נתקלים ופועלת לתיקונם. מדי יום עוזרת התכנית לאזרחים בישראל שמגיעים לשוקת שבורה, משמיעה את קולם של האנשים השקופים, ונלחמת עבורם מול הממסד והחברות שמתנהלות איתם באופן לא תקין. התכנית הפכה למוקד פניות משמעותי ביותר בישראל בתחום תלונות האזרחים, יותר מהמועצה לצרכנות והרשות לסחר הוגן גם יחד. בין ההישגים הבולטים: קמפיין המים שהביא לשינוי החוק, קמפיין הארנונה שהביא לבלימה בעליית המחירים, תחקיר המלונות ועוד".