טלטלה נוספת בשוק הטלוויזיה: החל ממחר יחל לעבוד בישראל ערוץ חדש וממוזג באפיק 13, שמורכב מאיחוד "ערוץ עשר" ו"רשת", ואמש פרסמנו את לוח השידורים שלו לתקופה הקרובה. מולו ערוץ "קשת 12", במטרה להישאר הערוץ הנצפה ביותר בטלוויזיה בישראל, השיק לוח שידורים חדש משלו, שאת הערב הראשון שלו תפתח העונה החדשה של "ארץ נהדרת", שתשודר מול "האח הגדול VIP" שתשודר ב"רשת".



קשת 12 נערכת ל-2019 עם לוח שידורים חדש בפריים טיים הכולל תכניות ועונות חדשות, בהן כאמור עונת בחירות חדשה ל"ארץ נהדרת", תוכנית הריאליטי החדשה "2025" שתעלה בעתיד הקרוב, עונות חדשות לתכניות מובילות מהשנה החולפת, "חתונה ממבט ראשון" ו"נינג'ה ישראל", "מאסטר שף", "הכוכב הבא לאירוויזיון" המשודרת בימים אלה, העונה החדשה של "עובדה", וכן סדרות דרמה וקומדיה חדשות, בהן "הנחלה" ו"סיבוב שני" לצד עונות חדשות של "להיות איתה" ו"צומת מילר".



החל ממחר, יום המיזוג, תשיק הזכיינית "קשת", את לוח השידורים היומי החדש, המתבסס על תוכניות הפריים טיים החזקות של הערוץ, על חברת החדשות ("חדשות 2" לשעבר) ועל הרצועות היומיות המוכרות.



 


לוח השידורים היומי החדש של קשת 12 יורכב מהתכניות הבאות:


בין השעות 6:15-9:30 - "חדשות הבוקר עם ניב רסקין".



בין השעות 9:30-10:30 - "פאולה וליאון".



16:00 - "מהדורה ראשונה" בהובלת אורן וייגנפלד.



ארץ נהדרת.  צילום מסך
ארץ נהדרת. צילום מסך



17:00 - "חמש עם רפי רשף" – רפי רשף חוזר לשתף פעולה עם "קשת", כפי שעשה עם הקמת ערוץ 2, ב־1993.



18:00 - "שש עם עודד בן עמי".




18:50 - "ערב טוב עם גיא פינס".



19:30 - "תכנית חיסכון" בהובלת קרן מרציאנו חוזרת לשמה המקורי לאחר שבשנה האחרונה שודרה תחת השם "התכנית הכלכלית".



רפי רשף. צלם : חברת החדשות
רפי רשף. צלם : חברת החדשות



20:00 - המהדורה המרכזית בהובלת יונית לוי ודני קושמרו.



21:00 - פריים טיים - תוכניות ביניהן "ארץ נהדרת", "2025", "חתונה ממבט ראשון" ו"נינג'ה ישראל", "מאסטר שף", "הכוכב הבא לאירוויזיון", והסדרות  "הנחלה" ו"סיבוב שני"



22:30 - "אנשים" - תכנית המגזין עוברת למשבצת פריים-שני, מיד אחרי תוכנית הפריים-טיים המובילה. את "אנשים" בשיבוצה החדש ימשיכו להגיש חיים אתגר וקורין גדעון. בהמשך, כשתעלה תכנית הריאליטי החדשה של קשת, "2025", אותה תגיש גדעון לצד ארז טל, את מקומה ב"אנשים" תמלא מגישה אחרת.



אנשים, חיים אתגר, קורין גדעון. צלם : אוהד רומנו
אנשים, חיים אתגר, קורין גדעון. צלם : אוהד רומנו



23:20 - "חי בלילה" בהובלת נדב בורנשטיין - שהובילה ברצועה מול "הצנרת" של רשת במהלך 2018.



23:50 - "נקסט" - תכנית החדשנות והטכנולוגיה בהגשת דרור גלוברמן שתמשיך במתכונתה הנוכחית.



כזכור, מול "קשת" הזכיינית "רשת" תשיק את לוח השידורים החדש של הערוץ הממוזג והחדש של "ערוץ עשר" ו"רשת 13" שיכלול בין השאר: "האח הגדול", "גב האומה", "שי בשידור", "לצבי יש בעיה", "גוט טאלנט ישראל", "המסע המופלא של אהרוני וגידי", לצד רצועת החדשות של ערוץ עשר, רצועת "פרה-פריים" בשעות הערב המוקדמות ורצועת "לייט נייט" חדשות עם המגישים יעקב אילון, אודי סגל, אמנון לוי, גיא לרר וטל ברמן.