אחד על אחד: אמש החל לעבוד בישראל ערוץ חדש וממוזג באפיק 13, שמורכב מאיחוד "ערוץ עשר" ו"רשת 13" והשיק לוח שידורים מבטיח שכולל תוכניות משני הערוצים, מולו ערוץ "קשת 12", במטרה להישאר הערוץ הנצפה ביותר בטלוויזיה בישראל, השיק לוח שידורים חדש משלו. את הערב הראשון של העידן הדו ערוצי החדש, פתחו העונה החדשה של "ארץ נהדרת" ב"קשת", ששודרה מול "האח הגדול VIP" של "רשת 13".



המנצחת הגדולה של הערב הייתה תוכנית הסאטירה הוותיקה, שקיבלה 25% רייטינג. הפרק השני של תוכנית הריאליטי במהדורה הסלבס שלו קיבל 17.5% בלבד, צניחה תלולה מהפרק הראשון, שזכה ל-27.4%, יותר מנתון ההשקה של "ארץ נהדרת". "קשת 12" האריכה את מהדורת החדשות ברבע שעה, ובכך מנעה למעשה מעבר של הצופים את המתחרה, ומה שוודאי תרם להצלחה של "ארץ נהדרת".




בגזרת האקטואליה, מלבד תוכנית הבוקר, רשמה קשת ניצחון מוחץ על "רשת 13". 22.4% ראו את "חדשות 12" לעומת 15% שראו את תמר איש שלום בחדשות 13. שני הערוצים הציפו את אחר הצהריים שלהם בתוכניות אקטואליה. ב-17:00, גבר רפי רשף, שעבר מערוץ 10 לקשת, על יעקב אילון עם 11.7% לעומת 8.9%. ב-18:00, עודד בן עמי קיבל 14.6% לעומת 9.6% לאמנון לוי. 
 
בעימות בין קרן מרציאנו, מגשית "התוכנית הכלכלית", לנוגה ניר נאמן, שעלתה עם "ברקוד" ב"רשת 13", גברה התוכנית הוותיקה בפער ניכר של 16.5% לעומת 11.4% למתחרה החדשה. 
 
כאמור, בבוקר רשמה "רשת 13" ניצחון על "קשת 12". "העולם הבוקר" עם אברי גלעד והילה קורח קיבלה 5.8%, לעומדת "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, שקיבלה 4.3% בלבד. מאז פיצול ערוץ 2 הובילה "רשת" ברצועת הבוקר עם תוכניתם שם של אברי גלעד והילה קורח, ונראה שהיא שומרת על ההובלה גם אחרי המיזוג.
 
כזכור, קשת 12 נערכת ל-2019 עם לוח שידורים חדש בפריים טיים הכולל תכניות ועונות חדשות, בהן כאמור עונת בחירות חדשה ל"ארץ נהדרת", תוכנית הריאליטי החדשה "2025" שתעלה בעתיד הקרוב, עונות חדשות לתכניות מובילות מהשנה החולפת, "חתונה ממבט ראשון" ו"נינג'ה ישראל", "מאסטר שף", "הכוכב הבא לאירוויזיון" המשודרת בימים אלה, העונה החדשה של "עובדה", וכן סדרות דרמה וקומדיה חדשות, בהן "הנחלה" ו"סיבוב שני" לצד עונות חדשות של "להיות איתה" ו"צומת מילר".

מולה "רשת" השיקה את לוח השידורים שכלול בין השאר: "האח הגדול", "גב האומה", "שי בשידור", "לצבי יש בעיה", "גוט טאלנט ישראל", "המסע המופלא של אהרוני וגידי", לצד רצועת החדשות של ערוץ עשר, רצועת "פרה-פריים" בשעות הערב המוקדמות ורצועת "לייט נייט" חדשות עם המגישים יעקב אילון, אודי סגל, אמנון לוי, גיא לרר וטל ברמן.