רופאים ומומחים רבים מקדישים מאמצים גדולים כדי לקדם את המודעות לסוגי הסרטן השונים, ולגילוי המוקדם שלהם, שמהווה פעמים רבות צעד מצלי חיים, אך לפעמים דווקא ציוץ פשוט, ראיון תקשורתי או חשיפה אחרת של אדם מפורסם יכולה לגרום לאנשים להחליט ללכת ולהיבדק. 



השבוע מצוין שבוע המודעות לסרטן צוואר הרחם, במהלכו מזכירים לנו כי בעזרת גילוי מוקדם ומודעות למחלה ולגוף - ניתן לרפא את המחלה ולשמור על החיים ואיכותם, זאת כחלק מהקמפיין המיוחד הנושא את ההאשטאג #כזהקטן. במסגרת הקמפיין החליטה המגישה והדוגמנית גלית גוטמן לחשוף את סיפורה: "ניצלתי בזכות גילוי מוקדם".



גוטמן פרסה היום תמונת בחשבון האינסטגרם שלה, אותה היא ליוותה בכיתוב: "גם אני משתתפת בהגברת המודעות לסרטן צוואר הרחם. לכי להיבדק", והוסיפה כמה סימני קריאה כדי להדגיש את חשיבות הגילוי.





עוד הוסיפה הדוגמנית: "לפני שנתיים בביקור שיגרתי אצל רופא נשים ניצלתי בזכות גילוי מוקדם, אל תחכי למחר, קיבעי". הפוסט קיבל ב-4 השעות הראשונות לאחר פרסומו 2,300 לייקים, והסעיר את הרשת.

גם הגולשים והגולשות שקראו את הפוסט התרגשו והביעו תמיכה בגוטמן: "חשוב מאוד! כל הכבוד על הגברת המודעות", כתבה אחת הגולשות. "גלית היקרה, תודה רבה על העזרה בקידום של נושא כה חשוב", הוסיפה אשה נוספת. גם עמוד האינסטגרם של שבוע המודעות הוסיף את ברכתו: "בנות יקרות, אתן מוזמנות לקחת חלק מיוזמה מבורכת זו ולעלות סלפי שלכן עם ההאשטאג #כזהקטן לקידום המודעות".