קרב הרייטינג לו כולם ציפו: בחודשים האחרונים תעשיית הטלוויזיה וישראל כולה עקבה בסקרנות אחרי הפורמט החדש של "קשת 12", הנושא את השם המסתורי "2025" והעיר שנבנתה עבורו ביבנה. ביום ראשון, אחרי חודשים ארוכים של ציפייה הריאליטי של יוצרי "האח הגדול" הישראלי, יום זק וארז טל, השיקו את הריאליטי החדש שלהם, אך תוצאו הרייטינג היו צנועות יחסת לפרק השקה - 21.1 אחוזים בלבד. הפרק שודר מול "מהפכה במטבח" של "רשת 13" שלא באמת הציבה תחרות לפורמט היוקרתי, ואמש הגיע המבחן הגדול של שתי תוכניות הריאליטי היוקרתיות, "האח הגדול" ו"2025" שנלחמו ראש בראש על הניצחון בטבלת הרייטינג.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "2025" של הזכיינית "קשת 12" עם 17.5 אחוזי רייטינג, מול "האח הגדול", בפרק בו נכנס לבית כוכב הסדרה "הכלה מאיסטנבול", ברקאי הרדל, של "רשת 13" שגרפה 15.5 אחוזים בלבד. נראה כי ערב הצפייה כולו היה חלש יחסית, ואף אחד מהפורמטים לא השיג את המספרים להם ייחל. יש לציין כי אמש גם שודר משחק ליגת האלופות בין ריאל מדריד לאייאקס.


קורין גדעון: "2025 שונה בהכל מ'האח הגדול', יש התעניינות מחו"ל"

הפרק של "2025" היה קצר במיוחד והציג שוב את כניסות הדיירים, מהזווית של העיר בעריכה מחודשת ואחריו שודר פרק בסדרה של העיתונאי חיים אתגר "המתחזים". מעניין לראות כי הפורמט הפשוט והזול להפקה של אתגר, הצליח לגרוף אחוזי רייטינג גבוהים יותר מריאליטי העתק ששודר לפניו, והצליח לגרוף 18.3 אחוזי רייטניג. מה שאולי מצביע על רוויה של הצופה הישראלי מתוכניות ריאליטי. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "מכאן ומשם: התמודדות- אסתי" שקיבלה 4.2 אחוזים. ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 18.5 אחוזים ב"קשת 12" ו-10 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.9 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 13.2 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 14.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 6.2 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.7 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "קלמן וסג"ל" הגיע אל החדשות עם 2.7 אחוזים.