כוכב "הכלה מאיסטנבול", הסדרה הטורקית שהגיעה להצלחה עצומה בישראל, השחקן ברקאי הרדל, שמגלם את מורט בוראן הגיע לארץ לפגוש את המעריצים שלו, ולהצטלם לקמפיין מיוחד לרשת האופנה "קסטרו" יחד עם הפרזנטורית רותם סלע. הרדל סיפר ל"מעריב אונליין" הקשר לנטלי דדון, הכניסה לבית "האח הגדול", התגובות שקיבל בטורקיה על הגעתו לארץ והכי חשוב, חשף (בערך), אם הוא רווק או לא.



את הקשר בין דדון והרדל עדיין לא ממש הצלחנו להבין. השניים עוקבים האחד אחר השני באינסטגרם ואפילו מפרגנים בלייקים, אבל מעבר לזה לא הצלחנו למצוא הוכחות חותכות שאכן קיימת היכרות ביניהם. אמש, במשדר "האח הגדול", בו נכנס הרדל לבית, הוא נשאל אם מכיר את דדון, אלא שדי התחמק מלענות תשובה חד משמעית, וענה שאולי.

"הכלה מאיסנטבול": ברקאי הרדל (מורט בוראן) על התקרית ההזויה ונטלי דדון. צילום: קיץ ברבנר


האם קיבלת בטורקיה תגובות שליליות על הגעתך לישראל?
"לא, קיבלתי תגובות ממש חיוביות והמון אהדה, אני ממש שמח להיות פה אתכם".



האם כניסתך לבית "האח הגדול", האם יש לזה קשרה לדיירת נטלי דדון?
"היום אני נכנס לבית 'האח הגדול', אבל לי בעצמי אין מושג עדיין מה הולך לקרות. מה שנשאר לנו זה לחכות ולראות".



אתה והירה, (שמגלמת את בת זוגו באדה), זוג בחיים האמתיים? או שלמעריצות יש סיכוי?


"כן, כן, היא אשתי (צוחק). סתם, בדיחה".



מה הדבר הכי משוגע שקרה לך עם מעריצים?
"המקרה הכי מטורף והכי הזוי שקרה לי זה שמעריצה הגיעה לפתח דלתי ופשוט צלצלה בדלת".



האם כבר הספקת לטייל קצת בארץ? להתרשם?
"ממש מעט. יהיה לי יום נוסף שבו אני מתכוון לטייל ולראות מקומות כאן".



טירוף "הכלה מאיסטנבול" רק הולך וגובר בישראל וקהל המעריצים בארץ הוא מבין הגדולים שרכשה הסדרה בעולם כולו. מבין המדינות בהן משודרת הסדרה, ישראל היא אחת המדינות בהן הסדרה הפכה פופולארית מאוד (חיקויים בארץ נהדרת, ביקוש אדיר להופעה שתתקיים באפריל, פורומים עם עשרות אלפי חברים ועוד).



עלילת הסדרה, אשר מבוססת על סיפור אמיתי, מתרחשת בטורקיה ועוסקת בסיפור אהבתם של סורייה ופארוק בוראן, בן בכור למשפחה מבוססת מאוד בבורסה ונסיך חלומותיה של כל בחורה ישראלית. בעוד שסורייה התייתמה בגיל צעיר וגדלה עם דודתה העממית באיסטנבול, פארוק גדל במשפחה אמידה, לצד שלשה אחים ואם שתלטנית שמתערבת בחייהם של ילדיה ללא הרף, ועושה הכל על מנת להפריד בין זוג האוהבים פארוק וסורייה.