בעקבות הסערה והזעם שהתעורר בקרב הציבור כנגד אושרת קוטלר, ביממה האחרונה, שכללו בין היתר גם איומים על חייה, הוחלט היום (ראשון) להצמיד למגישת החדשות אבטחה צמודה. קוטלר מותקפת לאחר שאמרה במהלך שידור כי "שולחים חיילים לשטחים והם חוזרים חיות אדם", זאת בהתייחסה לפרשת הכאת הפלסטינים על ידי חיילי נצח יהודה. לאחר האמירה הזו רבים החלו לתקוף את קוטלר ברשתות החברתיות ומעל אלפיים תלונות נגדה התקבלו ברשות השנייה. 



בין התלונות שהתקבלו ברשות השנייה נכתב כי "בטלוויזיה ציבורית אין לה שום זכות לומר דעה כזו קיצונית שפוגעת חיילים שלנו, בארץ ובחוץ לארץ". מתלונן נוסף אמר: "גם אם הם טעו חלילה הם ממש לא חיות אדם. מדובר בהסתה ופשע שנאה". עוד מתלונן הוסיף כי "בזיון כזה עוד לא ראיתי. דם החיילים זועק. כיצד ייתכן שהגברת עדיין משדרת? מה עם ההורים השכולים? תסגרו את הערוץ לאלתר". 

"איך נתנו לשדר דברי הסתה נגד חיילי צה"ל? לקרוא להם חיות אדם? אני מבקשת לפטר לאלתר את האשה הזו להעיף אותה מהמסך שלנו. פשוט בזיון", המשיך מתלונן נוסף. "אנחנו דורשים לפטר את קוטלר בעקבות השתלחות שלה בחיילי צה"ל היקרים, ובהתבטאות שלה כנגד מדינת ישראל וכנגד 'הכיבוש'. אנחנו נגיש נגדכם בג"ץ אם לא תפטרו אותה מידית". 
 
קוטלר הגיבה כזכור לביקורת נגדה ואמרה כי "ילדיי שלי וגם חבריהם כולם לוחמים קרביים בשטחים הרבה שנים הביקורת שלי הופנתה אך ורק כלפי אותם חיילים שהשליטה שלנו על הפלסטינים בשטחים הביאה אותם לפגוע בחפים מפשע". עוד הוסיפה קוטלר: "רק אוסיף שמי שבאמת הקשיב לדבריי ולא רץ להתלהם עליי ברשת הבין שאני בכלל בעד להקל בעונשם של החיילים שכן אנחנו שלחנו אותם למציאות הבלתי אפשרית הזו". את דבריה סיימה קוטלר בהתרסה, ואמרה "טוב לכם? אני אמשיך להביע את דעתי בתוכנית הזו לא תצליחו להשתיק אותי".