קצת יותר מחודש חלף מאז השקת הערוץ הממוזג של "רשת 13" ו"ערוץ עשר", שהחל להתחרות על הצופים בבית מול הזכיינית "קשת". מאז החזרה למתכונת הדו ערוצית בפריים בפריים טיים בישראל, ערוץ 12 ניצח כמעט בכל ערבי השידור וספינת הדגל "האח הגדול" ששודרה מול "הכוכב הבא לאירוויזיון" ו"ארץ נהדרת" הפסידה בתחרות.



אמש, בפעם השנייה מאז המיזוג הביסה "האח הגדול" את המתחרה "קשת". תוכנית הריאליטי מהבית המצולם במדינה השיגה 16.3 אחוזי רייטינג, בעוד השידור החוזר של "אדיר מילר מאלתר באמריקה" קיבל 13.8 אחוזים. הפעם הקודמת בה התוכנית ניצחה הייתה לפני שבוע בדיוק כשהביסה את הסרט "הלהקה" העוסק בלהקת שלוה. מכל ערבי השידור מאז המיזוג, זהו הניצחון השלישי של "רשת 13", כאשר הפעם הראשונה בה "רשת 13" הביסה את "קשת 12" הייתה עם ספיישל "גוט טאלנט" שניצח עם 13.3 אחוזים את "מונית הכסף" עם 11.3 אחוזים ב-31.1.





ברצועת החדשות לעומת זאת "קשת 12" רשמה ניצחון מוחץ עם חדשות סוף השבוע שגרפה 19.2 אחוזים, בעוד "המגזין" בהובלת אושרת קוטלר קיבלה 7.7 אחוזים בלבד. נראה כי לפער הגדול יש קשר להערה של קוטלר בשבוע שעבר אחרי כתבה על אלימות בגדוד נצח יהודה ("שולחים את הילדים לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש"), אחריה רבים קראו להחרים את תוכניתה. לשם השוואה במוצאי שבת הקודמת קיבלה "קשת" 17.6 אחוזים ו"רשת 13" קיבלה 9.8, ובשבוע שלפני "קשת 12" עשתה 20.8 אחוזים בעוד "רשת 13", רשמה 10.8 אחוזים.



במהלך התוכנית אמש התנצלה המגישה ואמרה: "מה שאמרתי כוון אך ורק כלפי החיילים שעברו על החוק ולא כלפי כלל חיילי צה"ל ונאמרו בכאב גדול. אני מצטערת מעומק ליבי אם דברי פגעו במי מכם, אבל אינני יכולה שלא לראות את המחיר היקר שאנחנו משלמים דרך ילדינו - חיילינו על מציאות השליטה בעם אחר". מעיין לראות כיצד תשפיע האמירה על הרייטינג בשבוע הבא.