הריאליטי החדש של יורם זק וארז טל, "2025" עורר עניין רב חודשים לפני עלייתו לאוויר וגרר שיח נרחב. עם התחלת השידורים מהעיר העתידנית של "קשת" שנבנתה בעיר יבנה, נראה שאף אחד לא היה יכול לנחש שאחד הרגעים הכי זכירים בעונה הראשונה של התוכנית תהיה יריקה של אחת המתמודדות על המגישה רותם סלע.



כחלק מהמשימות שמתקיימות התחרות, כמו טיפול בחתול על עץ או התמודדות עם הפסקת חשמל, נדרשו תושבי העיר להתמודד עם "מגיפה" שפרצה בעיר ולעבור "בדיקות" ו"טיפולים" שונים.





כחלק מהמשימה צמד המגישים הידוע של "הכוכב הבא", אסי עזר ורותם סלע נכנסו לבית כדי לתת לתושבים "חיסונים", המתמודדת הודיה כהן נדרשה לשתות משקה נבט חיטה בריא כדי להתחסן. סלע ככול הנראה הרגישה שכהן לא תצליח להתמודד עם המשקה והזהירה אותה: "בשום סיטואציה לא לירוק את זה". 



האזהרה של המגישה לא עזרה, התושבת לגמה מהמשקה, וכמה שניות אחרי לא הצליחה להחזיקו בפנים וירקה את תכולת הכוס על סלע. באותו רגע נתקפו הסובבים בפרץ צחוק והדוגמנית ההמומה צעקה: "אני פשוט בשוק, מה יש לך? אני ידעתי שהיא תירק את זה. זה כאילו היא הסתכלה לאן וכיוונה עליי". המגישים והתמודדים לא הצליחו לעצור את הצחוק במשך דקה ארוכה ועזר סיכם במילים: "כמו תינוק שפולט".