אחרי השיא השלילי - "2025" חוזרת לטפס: אחת ההפתעות הפחות נעימות של השנה האחרונה בטלוויזיה, שהופיעה דווקא במגרש של הזכיינית החזקה בשוק הישראלי - "קשת 12", היא הרייטינג של הריאליטי היוקרתי והמדובר של יורם זק וארז טל - "2025". התוכנית בה הושקעו לפי ההערכות כ-100 מיליון שקלים בפלטפורמות השונות לא הביאה את נתוני הצפייה להם ציפו מפורמט כה יקר, ובערב יום שני הגיעה לשפל של 11.2 אחוזי רייטינג. אמש הציג הריאליטי עלייה קלה וטיפס ל-14.6 אחוזים.



תוכנית המציאות סביבה נשמר תקופה ארוכה מעטה סודיות כבד עלתה לאוויר לפני שבועיים וחצי וקיבלה 21.1 אחוזי רייטינג, נתון נמוך בהשוואה לציפיות ולשיח ברשת, לשם השוואה, פרק הבכורה של "האח הגדול VIP" הביא לזכיינית 27.4 אחוזי רייטינג. נראה כי השיא השלילי של יום שני נבע גם משידורו של הפרק השני של תוכניתה של צופית גרנט, "אבודים", שסיכם את סיפורה של ליבי שאומצה מרוסיה לאחר שעברה התעללות, שעורר עניין רב וקיבל 16.6 אחוזים, וכן ממשחק הדרבי של חיפה. 


אמש, "רשת 13" שידרה את התוכנית "גב האומה" שלא הצליחה להתרומם מאז המעבר לביתה החדש עם המיזוג של ערוץ עשר עם "רשת", וקיבלה 7.8 אחוזי צפייה בלבד, מה שוודאי תרם להתאוששות של "2025". אצל המתחרה בתאגיד השידור הציבורי, התוכנית "המרדף" בעונתה השלישית קיבלה 5 אחוזי רייטינג.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 17.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.3 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי עם דוריה למפל קיבלה 5 אחוזים.
 
בשעות הפרה-פריים הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.6 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.3 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את  "לפני החדשות" שקיבלה 8.1 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 7.2 אחוזים. "מהצד השני עם גיא זוהר" ב"כאן" עם 2.9 אחוזים.