הרקדן והמוזיקאי אסף גורן הוא המנצח הגדול של "האח הגדול VIP", רגע אחרי הגמר, כשהקונפטי עוד על הרצפה, הזוכה והפיינליסטים עדי לאון, נטלי דדון ובן זיני סיפרו ל"מעריב אונליין" איך הם הגיבו למילים הקשות שנאמרו בבית, איך הם מסבירים את פליטות הפה המביכות ואיזה מסרים הם העבירו לצופי הריאליטי.

אסף, קראו לך 'הלב של הבית', מה באופי שלך הביא את זה?
"איזה טייטל. איזה טייטל. אין כל כך מה לחשוב או לנסח את זה. המסר הוא לא לקחת דברים יותר מדי מסובך, במקום לבלבל את המוח תבוא תחבק מישהו שצריך עזרה".

שי חי אמר שאתה חסר חוט שדרה, איך הרגשת עם זה?
"מי שחסר חוט שדרה זה אדם שמעיד על עצמו שהוא חסר חוט שדרה. אני עושה דברים אחרת ממנו, אני מתמודד עם דברים אחרת ממנו. האהבה בסוף ניצחה, זו האמת שלי".

לפני העונה אמרת שחששת לצאת מטומטם, ואז נרי קראה לך 'מטומטם' ו'ילד'
"אני לא חי לפי מה שאחרים חושבים עליי. אני חי לפי מה שאני חושב על עצמי, אני מאמין שאני יכול להכיל הכל, אני חזק מספיק. הדבר הכי קשה בלהיות חזק זה שאף פעם לא שואלים אותך אם הכל בסדר, כי יודעים שאתה תתמודד, זה גרם לי להתפוצץ לפעמים, לבכות ולהיות עם עצמי".

אסף גורן, האח הגדול. צלם : אביב חופי
אסף גורן, האח הגדול. צלם : אביב חופי


עדי לאון, היית סוג של 'הליצן של הבית', זו הייתה דרך לקבל מקום על המסך?
עדי: "אני לא ליצן. אולי אתה ליצן. אל תתבאס. זה פשוט מאוד, בפנאי שלי ובחיים שלי אני עובד קשה מאוד. יש לי הרבה אחריות, הרבה דברים רציניים על הכתפיים, וכשאני עם חברים שלי הכל ממש מצחיק וכיף, ובלי צחוק והומור אי אפשר להעביר את הבית הזה. אני לא אוהב את האנשים הגמורים האלו שיכולים לדבר מהבוקר עד הערב, די כבר, כמה אפשר".

הייתה לך פליטת פה בקשר לחזה שלי נטלי
"כן, אמרתי לנטלי כשהיא יצאה מהבריכה, 'אני חושב שאת צריכה לעשות סיליקון'. מבחינתי זה רק להרים לה ולהגיד לה תשמעי את נראית מצוין, רק חסר לי הדבר הזה שיכול להיות יותר מגניב, אחר כך היא הסבירה לי שהייתה לה איזו בעיה. אני לא בא בקטע רע, אני בא לפרגן לבן אדם ולנסות להעצים אותו, ואם חסר להגיד לבן אדם משהו שיכול לשפר אותו, אז באהבה. יום אחד השיער שלי נרי היה לבן, ורציתי להגיד לה 'תקשיבי השיער שלך לבן, איך את הולכת בצורה כזו - לכי תצבעי את השיער'. לקח לי טיפה זמן, כי לא רציתי לפגוע בה אבל בסוף אמרתי לה. בסדר, הלכה צבעה את השיער".

סכם את העונה בשבע מילים
"קשה, קשה, קשה, קשה, קשה, חוויה אדירה. פראייר מי שלא נכנס לאח הגדול".

עדי לאון. צלם : אביב חופי
עדי לאון. צלם : אביב חופי


נטלי דדון, איך היה להיות האשה הכי נחשקת בבית?
"אשה שתגיד לך שזה לא מחמיא וזה לא עושה לה טוב תשקר. זה נחמד".

מה הסיבה שלא נרקם רומן?
"העדפתי אותם חברים".

כששי חי קרא לך 'בריונית' מאוד נעלבת מזה, למה?
"בעיקר כי בן אדם שחווה את זה על בשרו אמור להבין מה זה עלול לעורר בחוץ ואיך זה נתפס ולא אמור להשתמש בזה בעצמו, נטו מהסיבה הזו".

נטלי דדון. צלם : אביב חופי
נטלי דדון. צלם : אביב חופי


בן זיני, בהדחה שלך היית מאוד רגשי, בכית כמו ילד
"כמו ילדה עם קוקיות בכיתי. איזה פדיחות, הכל צף, מה אני אעצור את זה?".

סכם את העונה בשבע מילים
"כיף, קשה, געגוע, טיילור, אהבה שלי. אפשר שמונה מילים?"

כן
"משפחת זיני ו'לישונצלי'".

אסף, הרגשת שהעברת מסר של שלום?
"אם אני כאן כמנצח, כנראה שהעברתי את זה. אני מאוד שמח, רק אהבה תנצח ורק אהבה תביא שלום".

בן זיני. צלם : אביב חופי
בן זיני. צלם : אביב חופי