תוכנית הטריוויה על גלגלים של עידו רוזנבלום, "מונית הכסף", חזרה בחודש ינואר אל המסכים והכבישים בעונה שישית והשיגה נתוני רייטינג מספקים אך לא גבוהים במיוחד, כשערבי השידור המוצלחים ביותר שלה היו כששובצה אחרי הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" וזכתה מן הצופים שנשארו ב"קשת 12". אמש, שודר בערוץ ספיישל בחירות מיוחד של "מונית הכסף", כתוכנית הראשונה של הפריים טיים וקיבל נתון נאה של 15.6, לעומת הפרק הקודם, ששודר לפני כחודש אחרי משדר הפריימריז בליכוד וקיבל 11.1 אחוזים בלבד.



בזכיינית המתחרה, תוכניתה של צופית גרנט "אבודים" שחזרה בשבוע שעבר לעונה חדשה והציגה שני פרקים חזקים במיוחד, עם סיפורה של ליבי, ילדה מאומצת מרוסיה שהחליטה לנסוע לפגוש את הוריה הביולוגיים ולגלות את עברה האפל, שידרה פרק שלישי. פרק הבכורה של העונה קיבל 12.6 אחוזים ועורר עניין רב ברשת, והפרק השני כבר טיפס ל-16.6 אחוזים, הפרק ששודר אמש, שהחל סיפור חדש אודות סיגי שיוצאת למסע למצוא את מי שהיה אהבת חייה וגם את אביה, צנח ל-12.1 אחוזים. 





דרמת המשפטים של "כאן 11", בכיכובה של חן אמסלם, שעוררה עניין רב, סיימה אמש את העונה וקיבלה 4.4 אחוזי צפייה, נתון דומה לזה של שאר פרקי העונה.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 16.9 אחוזים ב"קשת 12" ו-9 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.8 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 10.5 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.6 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 7.1 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 7.6 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "קלמן וסג"ל" הגיע אל החדשות עם 2.3 אחוזים.