האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה בוחרת את האנשים והתוכניות שעשו את השנה. הגענו לטקס הגאלה, שהתקיים בבית האירועים Rocco בתל-אביב, כדי לאחל בהצלחה למועמדים הסופיים שעלו לגמר בתחרות שתתקיים ביום ראשון ה-10.3 ותשודר ב"כאן 11", כדי לאחל בהצלחה. נלי תגר, דנה מודן, נועה קולר ולוסי אהריש סיפרו ל"מעריב אונליין" על התגובות שהן מקבלות, התחרות על הפרס וחשפו מי מרגישה שהיא ג'ניפר לורנס הישראלית.

"לי אומרים מסיבת מועמדים, מבחינתי זו מסיבת מועמדים, מבחינתי ליידי גאגא עוד שנייה נכנסת", הכריזה תגר שמועמדת לפרס השחקנית הקומית על הסדרה "האחיות המוצלחות שלי".

מודן, שמועמדת על אותו הפרס על הסדרה "ככה זה", הגיבה: "נלי חושבת שהיא ליידי גאגא. את חושבת שאת גלגול של ליידי גאגא אפילו שהיא עוד חיה".

תגר: "אני לא רוצה להגיד שאני חושבת שאני ג'ניפר לורנס הישראלית, אבל אני מרגישה שלי ולג'ניפר מבחינת קריירה יש הרבה במשותף".

מודן: "חשבתי ג'ניפר אניסטון".

תגר: "מאמי, עתיקה ג'ניפר אניסטון. את ג'ניפר אניסטון". 

מודן: "מתוקה, מתוקה, איזה מפרגנת".




לוסי אהריש, על מה את מועמדת?
"אני מועמדת על 'שיחת היום', לתוכנית האקטואליה הכי טובה שירדה מהאוויר, ועל 'המשפיעים', תוכנית הראיונות והאירוח הכי טובה, שגם ירדה מהאוויר".

אם הייתי ג'יני והייתי יכול ללתת לך משאלה אחת - באיזה קטגוריה היית זוכה?
"שיחת היום, סדרה שבאמת התעסקה בכל הדברים שלא 'מביאים רייטינג', כמו מאבק הנכים, אלימות נגד נשים, ילדים חולים שנופלים בין הכיסאות".

יצא לך לחטוף הרבה אש ברשת
"לי? מה פתאום! לי אומרים רק 'מהממת', 'הורסת' ו'מדהימה', כולי רק תגובות מלאות באהבה".

איך מתמודדים עם זה?
"אתה מפתח עור מאוד עבה ואתה פשוט מחליט להתמקד בתגובות הטובות, כי על כל תגובה אחת רעה יש עוד 30 טובות. ואני החלטתי שאני לא נותנת מקום לאנשים רעים, קטנים וחשוכים בחיים שלי".

נועה קולר, שמועמדת על פרס השחקנית הטובה היותר בדרמה על "להעיר את הדב", סיפרה על פריחת הטלוויזיה בשנים האחרונות: "כל כך כיף שיש כל כך הרבה יצירה, ושיש שחקניות כאלו טובות מולי, אולי אפילו אני אצליח להתעלות לרמת הפרגון ואני אעזוב את הקנאה".



"אם אין אני לי - מי לי?"

מודן, שכתבה את הסדרה "ככה זה", בה היא גם מגלמת את התפקיד הראשי, הוסיפה: "הבעיה עם שחקנים שהם מאוד דומים לבני אדם".

נלי תגר: "אני רק רוצה להגיד שדנה חטאה והיא גם שחקנית. 'אני לא שחקנית, כתבתי את הסדרה והחלטתי לשחק בה כי לא מצאתי מישהי שאני יכולה ללהק שיכולה לשחק אותי מספיק טוב, שהחלטתי לשחק בה בעצמי. כי אין משחק בעולם".

מה תגובתך בעניין?
"מה היא אמרה? לא הקשבתי".



שליהקת את עצמך כי לא מצאת שחקנית מספיק טובה.
"ההפך" .

נלי תגר: "מה ההפך של זה?".

בגלל שהייתי שחקנית לא טובה, אז התחלתי לכתוב".

אז למה ליהקת את עצמך?
"אם אין אני לי - מי לי".