אמש כתב המנחה אסי עזר נגד המגיש שי גולדשטיין בטענה כי בדבריו על רותם סלע הוא היה "שוביניסטי ומקטין". גולדשטיין לא נשאר חייב והגיב לביקורת של עזר היום (שלישי) בתכניתו ב-103FM. "איך אתה יכול להגיד עליי שאני שוביניסט והומופוב? לא כל העולם ריאליטי". 



"אדון אסי עזר פרסם את אתמול את השיחה שלנו וכתב 'זה מה שהיה לשי גולדשטיין להגיד היום על רותם סלע, כמה שוביניסטי, כמה מקטין' וגם פרגן ללאה על התגובה שלה", אמר בתחילת דבריו גולדשטיין. 



"כשאני אומר משהו על אסי עזר הוא קופץ שאני הומופוב. כשאני קופץ על רותם סלע הוא קורא לי שוביניסט. אני לא שוביניסט. לא כל העולם הוא סביב תוכניות הריאליטי שלך. אתה לא יכול לקרוא לי שוביניסט ולחשוב שזה יקרה במציאות. אנחנו לא בריאליטי אלא במציאות. אני יושב ומשדר מידי יום עם בחורה בת 24, צעירה וחכמה ונמצאת איתי באותה רמה. איך אתה יכול לקרוא לי שוביניסט והומופוב. אתה מסית כמו ביבי. לאה אני שוביניסט?", שאל גולדשטיין. 



לאה: "אתה לא שוביניסט אבל אתה יכול לומר דברים שיתפרשו לאחרים כדברים שוביניסטים, כמו לומר שפנינה רוזנבלום היא אישה טיפשה".



שי: "זה לא קשור לשוביניזם. פנינה רוזנבלום טיפשה ולא כי היא אישה. אני לא אומר שכל הנשים טיפשות. יש גם גברים טיפשים. לא כל דבר שאתה אומר על אישה הם בגלל שהיא אישה".



"אני שוביניסט? אתה שידרת ברדיו הקלטה של השכנה שלך עושה סקס!"


"מרוב שאני מתעניין בקהילה הגאה יכולתי להיות הומו בעצמי", אמר גולדשטיין. "אסי הוא בן אדם כל כך לא חכם, העולם שלו כל כך צר. אם מישהו אומר משהו על אישה אז הוא שוביניסט? לא בגלל שיש לו טיעון? אדם שלא מבין דבר וחצי דבר בפוליטיקה לא אמור לדבר על פוליטיקה כי הוא גורם נזק. אסי, העולם הוא יותר ממגדר, הוא הרבה יותר מסקס".



"אני יודע שאתה אוהב להקליט אנשים עושים סקס ולהשמיע אותם ברדיו. אז אני שוביניסט? יש יותר שוביניסטי מזה? מלהקליט את השכנה שלך עושה סקס ולשדר זאת ברדיו מר אסי עזר גאון הדור? סתום את הפה שלך ותמשיך להשתעשע במשחקים שלך ואל תדבר עליי. תתרחק ממני. מעצבן אותי, כמה חוסר מודעות יש באפס הזה".



לאה: "שי הוא לא הומופוב או שוביניסט והוא גם לא שונא אותך ברמה האישית אסי עזר".



שי: "ממש לא שונא אותו ברמה האישית, אך הביקורת שלו היא לא עניינית. יש לנו מאות אלפי מאזינים כל יום שמכירים אותי כבר 20 שנה. אני לא כמו המתמודדים החדשים ב'כוכב הבא' שצריך לספר עליהם דברים כדי שידעו מי הם. שב בשקט ואל תדבר עליי, תפסיק להסית נגדי וצא לי מהווריד".