עם של חתונות: עם מיזוג ערוץ "רשת 13" ו"ערוץ עשר" החל הערוץ המאוחד לשדר תוכניות חזקות משני הערוצים, כשרוב לוח השידורים הפריים-טיימי מורכב מתוכניות מבית "רשת". אחת התוכניות המרכזיות שנדדו מערוץ עשר היא "המקור" בהגשת רביב דרוקר וברוך קרא, ואמש היא פתחה את העונה ה-16 שלה עם התחקיר המדובר על אסון נחל צפית.



נראה כי על אף שלל הפרומואים, הקידום המאסיבי והנושא שזעזע את מדינת ישראל לפני פחות משנה, הצופים לא נהרו את המסכים כדי לצפות בתוכנית התחקירים עטורת פרסי הטלוויזיה, והעדיפו לבחור הריאליטי האהבה האסקפיסטי "חתונה ממבט ראשון". תוכנית המציאות של "קשת 12" אומנם הציגה נתון פתיחה חלש של 17 אחוזי רייטינג בלבד לפרק הבכורה, אך געת נראה כי היא מתחילה לחזור לימיה החזקים, כמי שהייתה התוכנית הנצפית ביותר בשנה שלאחר פיצול ערוץ 2.



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12" עם 20.4 אחוזי רייטינג, מול "המקור" של "רשת 13" שגרפה 7 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "שטח הפקר" שקיבלה 2.5 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 18.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.5 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.9 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 10.5 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13.2 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 5.6 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.9 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "קלמן וסג"ל" הגיע אל החדשות עם 1.1 אחוזים.