אירוויזיון 2019 - מחממים מנועים: אחרי תקופת ציפייה ארוכה, טקסי הכנה שונים, הגרלה של הקומות לחצאי הגמר, והמון "שערוריות" שהתפתחו סביב כמעט כל גורם אפשרי בתחרות, היום (ראשון) פורסם הפרומו הרשמי של אירוויזיון 2019.



בפרומו המבודח מבית היוצר של תאגיד השידור הישראלי נראים המנחים, בר רפאלי, ארז טל, לוסי איוב ואסי עזר משהם הולכים, רוקדים ומקפצים בתנוחות שונות.



בסרטון הקצרצר בו מופיע הכיתוב "עוד 55 ימים", המנחים הלבושים בבגדי הערב המהודרים איתם הצטלמו גם לתמונה הרשמית של התחרות מכריזים: "ערב טוב אירופה". עזר, הידוע בגישתו הקלילה ובשובבה על המסך מוסיף: "ואוסטרליה", במעין הלצה על השתתפותה של המדינה הרחוקה בתחרות האירופית.




עם יציאת השיר "HOME" של קובי מרימי הצליחה ישראל להגיע re למקום ה-17 בטבלאות ההימורים, ולאחר מספר ימים ירדה עוד בדירוג התברגה במקום ה-22.



את המקומות הראשונים בטבלה תפסו הולנד ורוסיה בהתאמה, אשר שולחות לתחרות גם הן שני שירים שקטים, בסגנון שיושב פחות או יותר על המשבצת של השיר הישראלי. ככל הנראה, אלו יהיו היריבות המרכזיות של קובי בהתמודדות. את המקום השלישי תופסת כרגע שבדיה עם שיר סול קצבי של הזמר ג'ון לונדוויק, אשר עשה היסטוריה כאשר לראשונה האירוויזיון, זמר המייצג מדינה אחת (שבדיה), הוא גם כותב השיר של מדינה מתחרה אחרת - בריטניה. הזמר השבדי הוא גם הכותב של השיר הבריטי השנה בתחרות ויצטרך לקפץ בגרין רום בין שתי המשלחות בהנחה ויגיע לגמר. חשוב לציין כי כלל השירים כבר נחשפו והשינויים הבאים בטבלת ההימורים יהיו תלויים בעיקר בהופעה של כל מדינה על הבמה.