שידורי התעמולה נחשבו בעבר לשופר העיקרי של העברת מסרים בין המפלגות הנלחמות על קולות המצביעים, והיו למוקד השיח בתקופה שלפני הבחירות. מאז כניסת השימוש באינטרנט לחיי כמעט כל אזרחי ישראל והתפשטות הרשתות החברתיות, כשהפוליטיקאים משחררים סרטונים לאורך כל השנה, וגם חודשים לפני הבחירות, הרלוונטיות של שידור התעמולה הלכה ואבדה. אמש החלו שידורי התעמולה בערוצי הברוקדאסט הישראלי והביאו בשיקלול של הרייטינג ב"קשת 12", "רשת 13" ו"כאן 11" 9.4 אחוזי רייטינג בלבד, שהם 261 אלף צופים.

תעמולת בחירות ששודרה בעבר בצפייה מובילות עברה לשעות הלילה ואחר הצהריים, שידורי התעמולה ב"קשת 12" שהחלו בשעה 23:00 הביאו לזכיינית 5.4 אחוזי רייטינג. שידורי התעמולה ב"רשת 13" שהחלו בשעה 23:10 הביאו לה 3.1 אחוזים, ו"כאן 11" ששידרה את התעמולה בשעה 17:30 קיבלה 0.9 אחוזי רייטינג בלבד.

ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "2025" של הזכיינית "קשת 12" עם 14.8 אחוזי רייטינג, מול "גב האומה" של "רשת 13" שגרפה 10.5 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שקיבלה נתון נאה של 6.2 אחוזים.

2025, האיש שבקיר. צילום מסך 2025, האיש שבקיר. צילום מסך

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 20.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.6 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.8 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 13.5 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 14.7 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 7.3 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 8.2 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "קלמן וסג"ל" הגיע אל החדשות עם 2.5 אחוזים.