ראיון נתניהו ממשיך לעורר גלים: בחודשים האחרונים ראש הממשלה הרבה לדבר למצביעיו הפוטנציאליים, בעיקר מעל דפי בפייסבוק, בנאומים שונים ובערוץ "הליכוד TV", אך עד מוצאי השבת האחרונה לא עשה זאת בערוצי הברודקאסט. בשבת בערב העניק נתניהו ראיון ראשון באולפן של אחד מכלי התקשורת הגדולים - "חדשות 12", ועורר עניין רב ותגובות מכל הקשת הפוליטית. כעת, מגיעה התגובה לה חיכינו יותר מכל - החיקוי ב"ארץ נהדרת".



העיתונאית שזכתה לראיין את ראש הממשלה הייתה קרן מרציאנו, שבאופן מקרי הייתה מגישת "חדשות סוף השבוע" באותו ערב בו החליט ראש הממשלה באופן מפתיע להגיע לאולפנה. יחד עם מרציאנו, גם העיתונאי עמית סגל הופיע באולפן ושאל את נתניהו שאלות. כמו בכל עניין פוליטי משמעותי, בתוכנית הסאטירה של איל קיציס כמובן לא התעלמו מהראיון שעורר סערה.





הערב (רביעי) בשעה 21:15 בערוץ "קשת 12", שני כהן תיכנס לנעליה של מקרן מרציאנו באולפן "ארץ נהדרת" ותספר על הראיון ההיסטורי עם ראש הממשלה רגע לפני הבחירות.



בסרטון שפורסם בעמוד הפייסבוק של "ארץ נהדרת", נראית שני כהן כשהיא מחופשת למרציאנו ואומרת: "הערב, אחרי החדשות, ראש הממשלה ייכנס לאולפננו ויענה על השאלות הקשות באמת. תודה לדנה וייס שטסה לוושינגטון, ותודה לך יונית שנשארת בבית עם הילדים".