תוכנית הריאליטי "הישרדות VIP" של "קשת 13" הושקה לפני כשלושה שבועות, מיד עם ירידתו של הפורמט המצליח "האח הגדול VIP" והצליחה להביא לזכיינית נתוני רייטינג מרשימים ביותר. בערב ההשקה של התוכנית קיבלה הישרדות  22.2 אחוזי רייטינג ועקפה את "עובדה", המתחרה ב"קשת 12", בנתון כמעט כפול. מאז המשיכה "הישרדות VIP" לנצח את "עובדה" ובחלק מהפרקים את "חתונה ממבט ראשון", אך התקשתה להביא ניצחון מול תוכנית הסאטירה המצליחה והוותיקה של "קשת", "ארץ נהדרת". אמש, חל מהפך.



שתי התוכניות עוררו עניין רב השבוע, כשב"רשת 13" התגלה וירוס שחדר למחשבים שגרם לזכיינית להקפיא את עריכות הריאליטי מהאי האקזוטי, ואילו הראיון שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו לקרן מרציאנו, זכה למערכון בתוכנית הסאטירה של איל קיציס.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "הישרדות VIP" של הזכיינית "רשת 13" עם 17.3 אחוזי רייטינג, מול "ארץ נהדרת" של "קשת 12" שגרפה 16.7 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם תוכנית התעודה החדשה "ימי בגין" שקיבלה 4.1 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 18.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-10.9 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 5.3 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 14.1 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 16.2 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 7.2 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 9.4 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "קלמן וסג"ל" הגיע אל החדשות עם 2.1 אחוזים.