בש"ס זועמים על המערכון ששודר אתמול בתכנית "ארץ נהדרת", ובו הוצג הרב עובדיה יוסף. במפלגה מארגנים הערב (חמישי) הפגנה נגד קשת בגלל, מה שהגדירו כ"ביזוי כבוד מרן". במפלגה טוענים כי "מליון איש צעדו אחרי מיטתו של מנהיג הדור, מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל ובתכנית 'ארץ נהדרת' בחרו לבזות וללעוג למרן ומורשתו".

"לא ניתן להם לפגוע באבא של כולנו", קראו במפלגה. "כולנו יוצאים הערב למחות מול משרדי קשת ברמת החייל, רח' ראול ולנברג 12 רמת החייל, תל אביב, בשעה 18:30 בדיוק. חייבים למחות על כבוד התורה".


באופן דומה, גם הראשון לציון, הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף, התייחס לנושא, ואמר: "כיהודי, כרב ראשי, כבן, כאדם, אני בוש ונכלם אל מול הליצנות, החרפה והביזיון הנוראיים ששודרו אמש כלפי אבא, זכר צדיק לברכה מרן הרב עובדיה יוסף, גאון ישראל, גדול הדור בתורה, באהבת ישראל ובהקמת המפעלים לחינוך יהודי של ילדי ישראל".

"זאת לא 'ארץ נהדרת', זו ארץ אוכלת יושביה ורבניה, שהחינוך שלה פשט את הרגל", הצהיר הרב יוסף, שהוסיף: "המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו והמבזה כבוד המת גדול עוונו מנשוא, וכל אדם ואדם שיש לו חלק בכך ייתן על כך את הדין בשמיים. על כל אחד ואחד מאיתנו מוטלת חובת מחאה כלפי כבוד התורה שחולל ונרמס".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "דמותו של הרב עובדיה יוסף ז״ל הוצגה בעקבות החלטת ש״ס להשתמש בו בתשדירי הבחירות. באותו המערכון הוצגה גם דמותו של מנחם בגין ז״ל. המערכון לא עסק בדת, אלא בשימוש המנהיגים שנפטרו במסגרת תשדירי תעמולת הבחירות של ש״ס, כולנו ומרצ".