חוזרת לפסגה: הריאליטי היוקרתי "הישרדות VIP" של "רשת 13" שהושק לפני מעט יותר מחודש הציג נתוני פתיחה מרשימים עם עלייתו לאוויר ופרק הבכורה של גרף לא פחות מ-22.2 אחוזי צפייה. תוכנית הרילאיטי המתחרה "חתונה ממבט ראשון" השיגה בפרק הפתיחה 17 אחוזים בלבד והיה נדמה כי ריאליטי הסלבס מהאי הולכת להוביל את לוחות השידורים, אך בשבועות האחרונים התרחש מהפך וריאליטי החתונות עקף אותו. אמש, כששובצה במשבצת השידור של ראשון, מול "עובדה" הצליחה "הישרדות VIP" לשוב לפסגה.



משבצת השידור של ימי ראשון בערב בערוץ 13 שהייתה שייכת עד היום ל"אבודים" אשר הפסידה מספר פעמים ל"עובדה" של ערוץ 12, התפנתה, וקברניטי "רשת" החליטו לשבץ את את "הישרדות" ובכך הצליחו להביא לניצחון בטבלת הרייטיג עם 15.4 אחוזי צפייה, בעוד תוכניתה של אילנה דיין, שהציגה ראיון ראשון עם בני גנץ אחרי הבחירות, גרפה 14.8 אחוזים בלבד. "כאן 11" ששידרה את "יוצאים מהכלל - כוכבי ילדים" גרפה 2.6 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 15.5 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.7 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.3 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.4 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 12.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 6.4 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 6.3 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.9 אחוזים.