תוכנית הריאליטי של "רשת 13" בה הושקעו מאמצים רבים, "גוט טאלנט" ישראל, שלפני עליית עונתה הראשונה עוררה עניין רב, סיימה אמש את עונתה השנייה עם נתון צפייה נמוך במיוחד. תוכנית הכישרונות עלתה לשידור בעונה ראשונה בפברואר 2018 וגייסה פאנל שופטים שכלל את מיה דגן, נועה קירל, ג'ורדי ומאור זגורי והצליחה לעורר שיח מסויים אך נקטלה על ידי המבקרים.



"גוט טאלנט" נכנסה אל עונתה השנייה עם פנאל שופטים חדש שכלל את אורי גלר ומורן אטיאס במקום מיה דגן ומאור זגורי, אך היה נדמה כי היא נשארה מתחת לרדאר, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השיח התקשורתי.



"גוט טאלנט", השופטים. צילום מסך
"גוט טאלנט", השופטים. צילום מסך



אמש, הסתיימה "גוט טאלנט", כמעט מבלי לעורר דיונים ברשת ובתקשורת, בניצחון של נבחרת האקרובטיקה. הגמר הגיע ל-7.4 אחוזי רייטינג בלבד, מה שהפך אותו לגמר שגרף את הנתון הנמוך ביותר לתכנית ריאליטי מאז תחילת המדידה בערוץ 2, אחרי "דה פור" שעשה 7.1 אחוזים.



מולה, "ארץ נהדרת" ב"קשת 12" סיכמה את השבוע שאחרי הבחירות והגיעה לנתון נאה של 18.1 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שקיבלה 3.9 אחוזים.



"גוט טאלנט", נבחרת האקרובטיקה. צילום מסך
"גוט טאלנט", נבחרת האקרובטיקה. צילום מסך



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 16.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.1 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.7 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 9.8 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 11.1 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 4.2 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.6 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 2.6 אחוזים.