מפיקי הסדרה המצליחה והמדוברת ביותר בעולם בימים אלו, "משחקי הכס", נאלצים להתמודד לא רק עם ציפיות גבוהות מהמעריצים אלא גם עם דליפות חוזרות ונשנות של הפרקים לרשת האינטרנט. הלילה, לפני שידורו של הפרק השני של העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס" בטלוויזיה בארה"ב - הוא הגיע לרשת האינטרנט.



שמועות על הדליפה החלו לרוץ ברשתות החברתיות כשגולשים מצביעים על כך שהפרק עלה ברשת הסטרימינג "Amazon Prime Video" הגרמנית לפני ששודר באופן רשמי.





הפרק ירד מספקית התוכן במהרה, אך גולשים זריזים הספיקו להתחיל ולפרסם פרטים מתוכו, כשהם מתעקשים לפזר ספויילרים עבור הצופים שהמתינו לשידורו הרשמי בקוצר רוח. לא נמסור כאן פרטים אודות אירועי הפרק, אך נציין כי מדובר בפעם השנייה לאורך העונה, לה שודרו עד עתה שני פרקים בלבד, כאשר גם הפרק הראשון הגיע לרשת האינטרנט שעות לפני שידורו.



כזכור, גם בעונה הקודמת של הסדרה, פרק שש, שאמור להיות משודר בלילה שבין יום ראשון לשני, הופיעו לראשונה באתרי שיתוף קבצים שונים. כמה משתמשים מאתר "Reddit", טוענים שהפרק היה זמין לצפייה בערוץ "HBO Nordic" בספרד במשך שעה, עקב תקלה כלשהי, לפני שהוא הוסר. גם הפרק הרביעי בעונה הקודמת הגיע לרשת דרך דליפה שהייתה קשורה האקרים מהודו שהפיצו מהמדינה את הפרק שלא שודר, חלקם על פי הידיעות נעצרו. שרתי רשת HBO היו נתונים לפריצת אבטחה, מה שאפשר להאקרים להגיע ל-1.5 טרה-בתים של נתונים ממחשבי החברה בארה"ב.