השחקנית שאנן דוהרטי הודיעה אמש כי היא תשתתף בעונת האיחוד של "בוורלי הילס 90210" שתעלה לשידור ברשת "פוקס" האמריקאית במהלך הקיץ.


דוהרטי, שגילמה בסדרת הלהיט שכבשה את המסך בשנות ה-90 את דמותה של "ברנדה וולש", לא הייתה צפויה להשתתף באיחוד לצד שאר כוכבי הסדרה, אך ככל הנראה מותו של אחד מכוכבי סדרת העבר, לוק פרי, משבץ בחודש שעבר, גרם לה לשקול שוב את הצטרפותה.





לאחר מותו של פרי אמר חבר קרוב של השחקנית ל"יו. אס. וויקלי" כי היא "שוקלת ברצינות את השתתפותה בסדרה", מאחר ופרי היה "האדם הכי קרוב אליה" מבין כל השחקנים בסדרה, והיא מתלבטת האם להצטרף לליהוק כ"אות של מחווה עבורו".



הסדרה בגלגולה החדש אמנם תיקרא "90210", אך ישנו טוויסט בעלילה. השחקנים לא יגלמו את הדמויות אותן גילמו בעבר, אלא גרסאות מוקצנות של עצמם. לאחר שהלכו כל אחד לדרכו לפני 19 שנה, ג'ייסון, ג'ני, איאן, בריאן, טורי ועכשיו גם שאנן, מתאחדים כשאחד מהם מציע לעשות התנעה מחדש של הסדרה.



הסדרה המקורית ירדה מהמסכים ב-1999. ב-2008 היא קמה לתחייה עם שחקנים חדשים שהגיעו לשכונה, והסדרה רצה  במשך חמש שנים. חלק מהכוכבים המקוריים השתתפו בה וחזרו לתפקידים המקוריים שלהם בסדרה.



דוהרטי בת ה-45, חשפה בקיץ 2015 כי חלתה בסרטן השד במסגרת תביעה שהגישה כנגד מנהלה העסקי. זאת, בטענה שלא שילם את דמי הביטוח הרפואי שלה ב-2014, אז הייתה אמורה לעבור בדיקות תקופתיות. לטענתה, היא לא הייתה יכולה להגיע לרופא כיוון שתשלום הביטוח לא הועבר על ידי מנהלה כראוי, מה שגרר דחייה בבדיקות, שלמרבה הצער הצביעו על גידול סרטני בחזה - בחודש מרץ 2015. מאז, גילתה גם כי המחלה התפשטה לבלוטת הלימפה וכי בגללה לא תוכל להביא ילדים לעולם.



השחקנית שכיכבה גם בדרמה "מכושפות" ובסדרת ריאליטי שתיעדה את ההכנות שלה לחתונה עם בעלה, ביקרה בישראל ב-2012 ונאבקה למעלה משנה במחלה. היא חשפה את התהליך בו איבדה את שיער ראשה בתמונות שפרסמה ברשתות החברתיות, שם נראתה יחד עם אמה וחברה קרובה, כשהיא עוברת את תהליך גילוח שיער ראשה - שנשר בגלל הטיפולים הרפואיים שהיא עברה על מנת להתגבר על המחלה.