הסדרה המצליחה של רשת HBO, "משחקי הכס", הציגה במשך 8 העונות בהן היא משדרת עשרות סצנות מרהיבות, מרגשות ובלתי נשכחות. מעריצי הסדרה הרבים, שעוקבים אחרי כל פרט שמתרחש על המסך ומחוצה לו הופתעו מאוד כשכוכב הסדרה קית הרינגטון, שמגלם את ג'ון סנואו, חשף מהי הסצנה האהובה עליו עם אשתו, רוז לזלי, שגילמה את ייגריט בסדרה.



השחקן השתתף בלא מעט סצנות עם אשתו בחיים האמיתיים, בזמן שהשניים גילמו זוג בתוך עלילת שבע הממלכות. מכל אותן סצנות, בחר הרינגטון דווקא בזו בה אשתו מוצאת את מותה בקרב על "הטירה השחורה" (Castle Black) בסוף העונה הרביעית.



"אהבתי את המוות שלה. אני יודע שזה נשמע הזוי", סיפר הרינגטון למגזין "People". "חשבתי שהיא עשתה את זה מעולה. זו גם הייתה בפעם הראשונה ב'משחקי הכס' בה עשו שימוש בהילוך איטי ואני חושב שזה יפהפה, עם הקרב שמתרחש ברקע. זה היה שוט מרהיב".





בסצנה המרגשת, ייגריט הפצועה שוכבת בידיו של סנואו שמחזיק אותה עד שהיא נופחת את נשמתה. מילותיה האחרונות אליו היו המשפט האייקוני: "אתה לא יודע כלום, ג'ון סנואו" ("You know nothing, Jon Snow").



כזכור, לפני סוף 2017 חשף הרינגטון כי הוא ולזלי התארסו. "עברתי לגור עם רוז, ואני כל כך מאושר, הכל הולך נהדר ויש לה מלא רעיונות שונים לבית. בגלל שהיא נכנסה לבית שאני גרתי בו, אמרתי לה 'יקירתי, חשוב לי שזה יהיה החלל של שנינו, וירגיש כמו החלל של שנינו, ושלא סתם נכנסת לגור בבית שלי. תזיזי מה שאת רוצה, תשני מה שאת רוצה, תזרקי מה שאת רוצה'", אמר הרינגטון בראיון טלוויזיוני לג'יימס קורידן. ביוני 2018 השניים נישאו.