חזרה לשגרת ריאליטי: הימים האחרונים היום עמוסים בשידורי חדשות ארוכים שעקבו אחרי מטחי הרקטות בדרום ומלאים פרשנים וחברי כנסת שסקו במצב באולפני הטלוויזיה. הפסקת האש מול החמאס נכנסה אמש לתוקף והשידורים על מסכי הטלוויזיה מתחילים לחזור לשגרה לאחר יומיים של ירי בלתי פוסק, איתם שבו למסך התוכניות החזקות של ערוצי הברודקאסט "הישרדות VIP" ו"חתונה ממבט ראשון".



נראה כי בתי התוכניות לא הצליחו למשוך את הצופים ביום בו פסקו מטחי הרקטות וקיבלו נתונים חלשים יחסית ברייטינג. שינוי מועדי השידור עקב המצב והקושי לקדם את התוכניות בפרומואים בגלל חוסר הוודאות הראו את אותותיהם בנתוני הצפייה.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית ו"חתונה ממבט ראשון" של הזכיינית "קשת 12" עם 17.4 אחוזי רייטינג, מול "הישרדות VIP" של "רשת 13" שגרפה 13.6 אחוזים, הנתון הנמוך ביותר לעונה. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם התחקיר של שטח הפקר על "אפקט כהנא", שקיבל 2 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 17.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.6 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.4 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "שש עם עודד בן עמי" שגרפה 11.2 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 5.8 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 5.7 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.8 אחוזים.