האמת חייבת להיאמר. מלבד נעמה קסרי שהגיעה לאי מצוידת בארגז כלים משומן היטב, יש מעט שורדים בעונה זו שיכולים להשאיר אותנו חסרי אדישות. גם ליהיא ושמחה גורמות לרעשי רקע ועושות מסביבן לא מעט גלים, אך נעמה היא המוח שפועל בחוכמה ובתבונה והייתי ממליצה בחום עליה למלא את תפקיד השגרירה שלנו באו"ם, כאשר דני דנון יפרוש מתפקידו.

היא יודעת לשקר, לתחמן, להחניף, והכול בנועם הליכות מבלי להשתלח באף אחד. כל השאר הם חבורה חיוורת, נטולת מעוף ויוזמה, שגם כאשר הם עושים איזשהו מהלך, הוא כושל ונופל למול המהלך מנגד של נעמה. אפשר לאהוב או לשנוא אותה, אך היא עושה את העונה. היא בעלת אינטואיציות חדות ועין בוחנת וכל כך מתוחכמת, שאולי לא הייתי רוצה להיות יריבה עסקית שלה בחיים האמיתיים, אך בלעדיה, הישרדות, שגם כך מצבה היום בקאנטים, הייתה אפילו יותר מורטת עצבים מאשר לשמוע אינסוף שירים אחד אחרי השני (שחלקם מבוצעים בזיופים צורמים עד שבא לך לקרוע את הריפוד של הספה בסלון), בדיוק כפי שקרה בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון. אם כן, לא בכדי אפשרה ההפקה לנעמה להישאר אחרי שהודחה מיד בתחילת העונה, כי לא מוותרים בקלות כזאת על השחקנית הראשית בהצגה. 

ושוב הצליח לה אמש כאשר גרמה להדחתו של אסף אשתר, האיש והעברית השגורה בפיו, שאמנם הביא איתו לאי הליכות ונימוסים, אך לא הרבה עניין. הוא אמנם יצא מהמשחק נקי וצח כשלג מבלי שמישהו ינטור לו או יכעס עליו, כי לאורך כל העונה הוא היה ה"פאדרה" החביב שלא מזיק, אך גם לא ממש תורם, מלבד שעורי לשון, כך שהוא עזב במצפון נקי, אך גם לא הטביע את חותמו.

ג'ובאני. התירוץ להדיח את אסף היא צולע. צילום מסך
ג'ובאני. התירוץ להדיח את אסף היא צולע. צילום מסך

נשאר רק לתהות למה התכוון אייל ברקובר, המושבע השני של הישרדות, כאשר הודיע לנעמה וליהיא שהן תשלמנה מחיר על כך שגרמו להדחתו בפרק הקודם. וכי מה הוא יכול לעשות? להביא לכאן את המאפיה מפרו? או להצביע נגדן בסוף העונה? נו שוין, הן ישרדו גם את זה.