קובי מרימי, זוכה "הכוכב הבא" ומי שייצג הערב את ישראל בתחרות האירוויזיון 2019 בתל אביב, חושף היום (שבת) את ההתרגשות לקראת רגע האמת - הופעתו בגמר התחרות. מרימי, שכבש את המדינה בתחרות הריאליטי "הכוכב הבא", וניצח בה, כובש שנית את הלב ואת הקהל בפוסט חשוף ואישי במיוחד באינסטגרם, בו הוא פונה לעצמו, לאדם שהיה בעבר, בצירוף עם תמונה שלו כשהיה ילד. 



"אחרי שנים שניסית להסתיר את עצמך, היום בערב תעמוד על הבמה הגדולה בעולם ותשיר את הנשמה שלך החוצה", כתב מרימי. "אם רק הייתי חוזר אחורה בזמן ונותן לך חיבוק ומבקש ממך לחייך יותר ולהאמין יותר. אבל כל דבר בזמן שלו. הערב זה הזמן. תהנה, תבכה, תצחק, תשכח מהכל ותשיר ותאכל משהו". בסוף הפוסט כתב מרימי: "מדינה שלי, אני אוהב אותך". 



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hey Kobi, Kobi is here. After years of trying to hide yourself, this evening you will stand on the greatest stage in the world and sing your soul out. If only I could go back in time and give you a hug and ask you to smile more and believe more. But everything in his time. Tonight is the time. Enjoy, cry, laugh, forget everything and sing. Oh and eat something.. Vote for me, vote for israel, vote 14. היי קובי, כאן קובי. אחרי שנים שניסית להסתיר את עצמך, היום בערב תעמוד על הבמה הגדולה בעולם ותשיר את הנשמה שלך החוצה. אם רק הייתי יכול הייתי חוזר אחורה בזמן ונותן לך חיבוק ומבקש ממך לחייך יותר ולהאמין יותר. אבל כל דבר בזמן שלו. הערב זה הזמן. תהנה, תבכה, תצחק, תשכח מהכל ותשיר. ותאכל משהו.. מדינה שלי, אני אוהב אותך #Eurovision #vote #israel #14 #home

A post shared by KOBI MARIMI (@kobimarimi) on





גמר האירוויזיון יחל הערב בשעה 22:00, וייפתח בהופעה של של מלטה. רוסיה, שהייתה מהמובילות לזכות בתחרות, תופיע חמישית, מה שעשוי לפגוע בסיכויי הזכייה שלה. הפייבוריט המרכזי, לורנס ההולנדי, יעלה כמתמודד ה-12, קובי מרימי הישראלי יהיה המבצע ה-14, ואוסטרליה קיבלה עוד חיזוק מאחר והיא שובצה להיות שיר מספר 25. את הגמר יסגור מיקי מספרד עם השיר המקפיץ "La Venda".



רגע השיא של הערב צפוי להיות ההופעה של הזמרת הבינלאומית מדונה, לאחר שלפני יומיים נחתם החוזה בינה לבין איגוד השידור האירופי. היא צפויה לבצע שניים וחצי שירים, ביניהם הלהיט Like a Prayer.



כזכור, פעילי ארגון החרם נגד ישראל פרסמו פוסטים שונים בקריאה למדונה לבטל את הגעתה למדינה תחת ההאשטאג boycotteurovision2019. "בטלי את הופעתך בישראל, ילדי עזה צריכים את עזרתך", נכתב בתמונה ששיתפו הפעילים. בתגובה ענתה להם הזמרת: "לא אפסיק ליצור מוזיקה כדי להתאים לאג'נדה הפוליטית של מישהו".