מירי מסיקה עומד מאחורי הפוסט שעורר סערה, אך הרבה יותר מפויסת: לפני כחודשיים המדינה סערה בעקבות פוסט של הדוגמנית והשחקנית רותם סלע, שכתבה על מעמדם של ערביי ישראל וזכתה לגינויים מהמערכת הפוליטית. באותה תקופה הזמרת מירי מסיקה כתבה פוסט שיצא כנגד התגובות הקשות על הפוסט של הדוגמנית ("הבן של ראש הממשלה עם כפית של זהב בפה \ וצוללת בחצר \ לנשיא המדינה: 'בני עמך בחרו בטרור...'"). בתגובה לפוסט, תקף אותה יאיר נתניהו בפוסט משלו וקרא להחרים אותה. כעת, היא מתייחסת לסערה ומודיעה: "אני עומדת מאחורי הדברים שנאמרו, אני טיפוס מאוד לוחמני ויש לי הרבה מה להגיד".



הזמרת התראיינה בתוכניתו של ניב רסקין "חדשות הבוקר", ב"קשת 12", בראיון שנערך מהחזרות לפסטיבל "ערבסק" בעכו בו היא משתתפת, והתייחסה פרשה: "לא נפגעתי מהתגובה של יאיר נתניהו, החלטתי בעקבות זה לעשות סרט לט' באב, על שנאת חינם, להבין איפה הטעויות שלי גם, מה גרם לתגובה הכל כך קיצונית הזאת. לנסות להושיט את הלחי השנייה במקום להילחם. היה לי מאוד קשה כי אני טיפוס מאוד לוחמני והיה לי הרבה מה להגיד, אבל בחרתי לחשוב רגע, איפה פגעתי, איפה הייתי לא מדוייקת. כשכותבים פוסטים אז יותר קל לקטלג ולשנוא, אני בטוחה שאם הייתי פוגשת את יאיר זה היה מסתיים בחיבוק בסוף".





ניסית לפגוש את יאיר נתניהו פנים אל פנים? הייתה פניה מצידך אליו?
"ניסינו לעשות את הדבר הזה, כי חשבתי שמגיע לעם את החיבור הזה. אבל מסיבותיו שלו... יש לו גם יועצים, אני לא שופטת אף אחד".



בדיעבד היית כותבת את הפוסט הזה? את מתחרטת?
"אני לא מתחרטת כי זה הוביל אותי למסע נהדר ואני גם עומדת מאחורי הדברים שנאמרו. אני עדיין מפחדת על הדמוקרטיה שלנו, על חופש הביטוי, אבל אולי ה'איך' היה טיפה פרובוקטיבי. אני כזמרת הייתי צריכה לחשוב פעמיים, אבל לא איבדתי אפילו מישהו אחד, להפך, קיבלתי רק אהבה. אני לא רוצה לפגוע באף אחד, המטרה שלי לא לפגוע, אלא לזעוק. פוסטים זה מקום שהוא פחות מדויק, זה תמיד נשאר שטוח, תמיד באוויר, זה לא עשייה. אז אם אני באמת רוצה לעשות משהו, בפעם הבאה אני אעשה אותו ולא אדבר עליו. אני חושבת שהכוח הוא בעשייה".



הקריאה לחרם תפסה? לא היו ביטולי הופעות בדיעבד?
"אפילו לא קצת, אפילו לא טיפה. הכל סולד אאוט. גם לא היה לי את הפחד הזה, אני מאמינה שהעם הוא חכם, מבין את הכוונה, מבין את האמת".