הזוגות נמצאים בישורת האחרונה לפני קו הסיום ונראה שכולם נכנסו לאס"ק (אווירת סוף קורס), עוד מעט הכל יגמר והחיים ישובו למסלולם המטורלל. צוקית תוכל לחזור ולחבק אנשים ועצים, דיקלה תצבע לבלונד את החתולה השחורה של אלון, אורטל תעשה עוד קעקוע (כי היא כזאת אקסטרימית!), בת אל תעלה על מטוס לניו יורק, שרונה תמשיך לצלם את עצמה מתנשקת עם מי שלא יהיה ורק שירי, הפריכית האהובה עלי, תחזור עם הזכייה הגדולה הביתה. בחיים צריך יותר מזל משכל ואני חושבת שאחרי העונה הזאת - כולנו הבנו למה.



צוקית ודודו


1. צוקית התעוררה כשכולה מאושרת וקורנת, וזאת לאחר ערב קשה עם דודו בג'קוזי. ים המלח נראה נטוש ולי זה הרגיש שפינו את כל ים המלח רק כדי שיהיה לדודו חשק. אין לי מושג איך בן אדם מגיע ממצב של "לא נגעתי בך - אל תגעי בי" למצב של לילה בין הסדינים, נו מילא - אני כבר לא מתיימרת להבין את הראש של דודו. מה שכן, אני רוצה את משחת הקסמים שדודו ניסה לפרסם מאחר ומאז והשתמש בה - הוא נהיה נחמד יותר ונינוח הרבה יותר. יש מצב שהכניסו שם טיפלה של צינגלה?



2. קשה לי עם האי סימטריה בקשר של צוקית ודודו. בעוד שצוקית הייתה ישרה לאורך כל הדרך, דודו זגזג כמו יוגב על סגווי: "אל תגעי בי - כן תגעי בי - אל תגעי בי - כן תגעי בי" , חלאס! גבר מתוסבך זאת מכה שמאד קשה לצאת ממנה.



3. צוקית עדיין ממשיכה להרים לדודו, מינימום הוא שלמה ארצי בקיסריה. בזמן שהם מביטים באלבום החתונה שלהם היא מציינת שזה היה הערב הכי שמח בחייה. בהחלט שמח, לא כל יום פוגשים קרפיון חיי!



רגע לפני קו הסיום: תחושה שלי שדווקא צוקית תשלח את דודו לאכול גפילטע פיש. צוקית הייתה מאוד נחמדה לדודו לאורך כל הדרך אבל זאת משום שהיא אישה טובה ונחמדה, ספק אם היא באמת רוצה אותו. 






דיקלה ואלון

4. משחת הקסמים הגיע גם לסוויטה של זוג הג'חנונים העצבני הזה. אלון מתבאס שהוא קם לבוקר ללא דיקלה אך הבאסה הזאת לא פוגעת בתאבון הבריא שלו והוא מעדיף לאכול טוב, לצפות באלבום החתונה ואז לבדוק מה קורה אם איך קוראים לה - דיקלה!

5. מהצד זה נראה כאילו איזה צלם מההפקה אמר לאלון: "קום ותראה מה קורה איתה". הצלם עשה את עבודתו נאמה ואלון עלה לדיקלה. דיקלה מרוב כעס לבשה את הביקיני הכי לוהט שלה וירדה עם אלון לבריכה. ככה זה כשכועסים.

רגע לפני סיום: מאז "רמת אביב גימל" לא ראיתי כזאת זוגיות סוערת. עם האדישות של אלון והזיכרון הקצר של דיקלה - יש מצב שמדובר בגרסה המודרנית לסדרה "משחק החיים".



אורטל ועידו

6. איזו מגניבה אורטל? היא ממש בחורה אקסטרימית! וואו היא כל כך מגניבה כשהיא עושה סקי מים או מה שלא יהיה! סתם, נראה לכם? מרגש לי את השחלה השמאלית (וזאת השחלה החזקה שלי!). אורטל התנשאה מעל עידו כשהם עלו על איזו סירת שנועדה לעשות סקי מים, היא ציינה שהיא "חולת אקסטרים" (מה את אומרת כפרה, שמנו לב שאת בחורה אקסטרימית) ודיי התבאסה שעידו לא שחרר והסכים לעלות על הכלי המשוגע הזה, אחרי שנפל עשרות פעמים. עידו מצידו, מוכן לשחרר אותה למקום ממנו היא באה ומחכה יותר מכולם שהתוכנית הזאת תיגמר כבר. ביננו, הוא יצא מלך! כרגע מלך כלוא על באנג'י אבל בקרוב הוא ישוחרר.

רגע לפני סיום: עידו מקבל את חייו בחזרה כשחוזר לרווקות ולהבא נזהר מבחורות אקסטרימיות. כמאמר השיר: "תזהר ממנה, היא כמו דבורה מיד עוקצת"



בת אל ויוגב

7. אם מוצאים לבת אל מהלקסיקון את המילים "כאילו" ו- "כפרה" - בת אל לא תוכל לדבר! אולי השנים בארצות הברית שיבשו לה את אוצר המילים, אבל בסופו של יום, בת אל היא בדיוק האישה שיוגב צריך. ללא תסבוכות מיותרות ועם ערכים של פעם - בת אל טובה בהכל! יוגב יודע זאת אך קשה לדעת מה מתחולל ליוגב בראש ומה גורם לו לדהור על סגווי מינימום היה סוס לא מאולף. מקווה שהרכיבה על סגווי לא פגעה במוחו קלות מאחר והשמועות אומרות שהם לא ביחד.

רגע לפני סיום: בת אל, אחות של כפרה, קחי אותו לבדיקת MRI לבדוק שלא קרה נזק קל לגולגולת כי השמועה אומרת שאתם לא ביחד.



שרונה וליאור

8. אני חייבת לכתוב עליהם? כי באמת שאין לי מה. הזוג הזה חושב שהוא עושה פרומו ל-50 גוונים של לגונה כחולה, ולמען האמת - לא אכפת לי. באמת שלא אכפת לי אם הם כן ביחד או לא ביחד. כן כן, היא הכנרת והוא אבא גנוב, זה היה כל כך מצחיק - עד שנרדמתי.

רגע לפני סיום: תעשו מה שבא לכם - לא אכפת לי.

שירי ולירן

9. כמו תמיד, אני אוהבת לקנח עם הפריכית האהובה עלי. הפריכית שלי בפרק האחרון, 'לראשונה מזה 42 ימים' נרדמה במיטת החבר שלה. זה היה רגע היסטורי ממש "מזרח פריכיות חדש!". לירן קם באנרגיות טובות ומיד רץ לקנות לשירי משקפי שמש שרצתה ושלא העזה לרכוש. לשירי לא היה נעים לקבל את משקפי השמש אבל תוך מאית השנייה הסכימה ואפילו התאימה להם שמלה אופנתית וחזיית בגד ים. מתה על הזוג הזה.

10. כשאלבום החתונה הגיע לסוויטה של שירי ולירן, שירי נכנסה (שוב) לחרדה. נשבעת לכם שאני לא צינית הפעם - אך החרדה הזאת מעידה על טוב ליבה ועל רגישותה הרבה של שירי. רק אדם עם לב טוב ורגש יכול להיות חרד ככה לתגובת האחר. אני מאמינה לה.

11. הבעיה ששירי, כמו שירי, לא טובה בפתרון בעיות. במקום להתוודות בפני לירן שיודע להתמודד עם הכל, שהיא לא בדיוק עפה עליו בהתחלה, שירי מתכנסת. לירן מסיק ששירי לא אוהבת לראות אותם ביחד, בזמן ששירי טוענת שהיא פשוט שונאת לראות את עצמה בתמונות. הגיוני, שירי לא אוהבת לראות את עצמה בתמונות ולכן היא מצטלמת בווידאו לתוכנית ריאליטי. גם אני שונאת שופינג - לכן אני ישנה בזארה. לך תבנה מדינה. 



12. סוף טוב והכל טוב, לירן תוך שנייה מתקרר (אין, הוא מושלם!) ושירי נותנת לו חיבוק עם נגיעה של סבתא. ראיתם איך היא טפחה לו על הגב? כאילו הוא עשה גרעפס.

רגע לפני סיום: מינוס תמיד הולך עם פלוס. למרות ששירי מטריפה את דעתי מידי פעם - אני מתה על הפריכית הזאת. הם מתאימים כמו סטייק עם צ'ימיצ'ורי.

זוכרים איך פתחתי את הטור הזה? צריך יותר מזל משכל! שירוש הבינה שאם המזל דופק בדלת - אסור לה לשבת בשירותים.