הזוגות של "חתונה ממבט ראשון" הגיעו לקו הסיום, לא היו הפתעות בפרק ששודר אתמול. מצד שני, אתמול נחשפנו להחלטות של הזוגות הכי פחות מעניינים. האם הם ביחד היום? השמועה אומרת שחוץ משירי ולירן כל הזוגות ישנים בנפרד. ועל זה נאמר "צוחק מי שצוחק אחרון".



הטובים לטייס


1. הראשונים שהציגו בפנינו את ההחלטה היו הזוג המבטיח של העונה. הנסיכה מניו יורק והנסיך מתאשור - בת אל (בת של מלך) ויוגב. אמנם הרגשתי מרומה כשבפרומו צילמו את בתל אל בוכה ולבסוף הסתבר שזה היה פלשבק מהתכנית הראשונה, אבל הם כל כך מתוקים שנסלח להם. הידד למומחים! עשיתם עבודה עבודה טובה, רק חבל שפעם אחת עשיתם עבודה טובה, ביתר הפעמים שידכתם כמו שאני יודעת לשיר באופרה הישראלית. בקיצור, זייפתם.



2. אני לא אוהבת דברים מושלמים והתחושה היא שהם נוטים להישבר. קשה לי להחליט אם בת אל ויוגב משמחים אותי או מעצבנים אותי. אמא שלי תמיד אומרת שכל החברים הדביקים שהיו להם בנעורים - היום כבר גרושים ולכן לקחתי בערבון מוגבל את כל האושר הזה. יוגב הוא מלך של מחוות קטנות וזרימה אינסופית ובת אל היא מלכת הפינוקים, בשניהם יש ערכים של פעם ולדעתי הם סופר מתאימים, אם בת אל תהיה מוכנה לוותר על כל חיה וחלומותיה למענו.





מודה שלמרות הערכים של פעם, יוגב כבש גם את ליבי והבחירה שלו בצניחה חופשית לדייט הסיום הייתה מדויקת ומושלמת. יחד עם זאת, הצניחה של בת אל סימנה במידה מסוימת את הקשר שלהם. היא מתאבדת ומוותרת על ניו יורק - בעוד שהוא מתפעל מהאוכל שלה בתאשור. אני קצת סקפטית לגביהם.


אסיים במשפט של יוגב, לאחר הנאום של בת אל בנוכחות המומחים: "לימדת אותי שאוכל טעים יש גם בבית סוף סוף" . מבינה אותו, לא נראה לי שעושים משלוחים שווים לתאשור - אז כנראה שאוכל טעים הוא אישו.




שלום ולא להתראות!


3. אני בשוק, אני בהלם אני המומה! עידו ואורטל כבר לא? ההחלטה של עידו ואורטל שלא להמשיך במסע ההתעללות הייתה מפתיעה כמו היציאה של אורנה בנאי מהארון. עוד חודש ביחד וצער בעלי חיים היו מגייסים לעידו תרומות. 


עידו, שהתחיל את העונה כגבר תוסס ומלא חיים, הגיע לקו הסיום תשוש ומשובש, ונראה כאילו הוא בכלל בפורמט של הישרדות. עידו העיד על עצמו שהוא נראה חסר שמחת חיים ואפילו (בשעה טובה - למה לא עשית את זה קודם) שחרר עקיצה קטנה כלפי הבחירות של אורטל בגברים. השיא היה כשעידו אמר: "לא היה לי מצב כזה" ואורטל ענתה "שמישהי לא נמשכה אליך".

יותר משהמשפט הזה היה מרושע - הוא היה לא הגיוני בעליל. אם אני לא טועה, אורטל נמרחה על עידו בערב החתונה כמו שאני נמרחת על כורסא בסוף יום. בולשיט, היא נמשכה אליו, פשוט הוא לא הצליף בה מספיק.



4. עידו גבר אטרקטיבי ורוב הסיכויים שהוא בזוגיות עכשיו, לתחושתי הוא לא רוצה שום מזכרת מהחודש הקשה שעבר ולכן גם השאיר לאורטל את אלבום החתונה. אין לו צורך במזכרת. אפילו כשנסעו לשלב ההחלטה היא הביעה חרטה על כל התקופה ועשתה עם עצמה מיני חשבון נפש, בעוד שאותו צילמו נוסע בתוך שטיפת רכבים (ראיתם את זה? קורע). כנראה שהיה צריך לשטוף גם את הרכב מכל התקופה הזאת.

סוף טוב הכל טוב, למרות הזוועות הם סיימו את זה יפה. מה המסקנה שלנו מהאירוע הזה? אם לא טוב לכם בקשר - אין צורך לסחוב עד הסוף. תכניסו את האוטו לשטיפה - ותקבלו החלטה.

תזרקי אותו - הוא סמרטוט!

5. זוכרים את הפינה המיתולוגית של ורדה רזיאל ז'קונט, שבה הייתה מייעצת לנשים "תזרקי אותו - הוא סמרטוט". משום מה נזכרתי בה כאשר ראיתי את צוקית ודודו. איבדתי את הסבלנות כלפי דודו. מהצד זה נראה שיש לו אובססיה לכיבוי צוקית כמו שיש לא', בעלי שיחיה, אובססיה לכיבוי הדוד. דודו הוא פרי לא בשל ולא מגובש בזהותו, לעומתו צוקית אישה בשלה שרק מחכה שיעשו ממנה ריבת משמשים.

6. הדייט האחרון היה מעליב ולא פייר כלפי צוקית. כשדודו הרים "לחיי הדייט האחרון" רציתי לשפוך עליו דלי של קארי. לא פלא שצוקית הפכה לחסרת ביטחון לידו, במיוחד כשאמרה לו "מה, כבר פתחת את הטינדר?". דודו ניסה להיות נחמד כשאמר שיהיה לו מוזר להיות לבד. לא השתכנעתי.



אפילו כשעורכי התכנית ערכו את ההחלטה שלהם (שעוד לא שודרה!) באופן דרמטי - זה לא היה דרמטי. צוקית החליטה וכנראה שהחליטה בצדק. דודו חזר לבית החשוך שלו ומרוב דיכאון שתה נס עם כפית, מה יש לאנשים כשהם שותים שתיה חמה ולא מוציאים את הכפית? אולי הכפית היא זו שמשבשת את דודו?

כדאי לתת גושפנקא להחלטה שלה נפגשה צוקית עם אחותה רמית (האם גם יש אחות בשם מישורית?), האחות לא אמרה הרבה אלא בעיקר הקשיבה לצוקית וזה היה נחמד - סוף סוף מישהו הקשיב לצוקית ולא שפט אותה.

כמובן שעורכי התוכנית חושבים שהם השאירו אותנו במתח כשלא הראו את ההחלטה. כולנו מבינים מה צוקית החליטה, לא?

תמיד הייתם ספרטנים

7. דיקלה ואלון נפגשו לדייט אחרון בחצר הבית שלהם. אלון נראה מרוט עם בגדים של סוף יום עבודה ודיקלה נראתה כאילו מישהו מפריע לה באמצע השטיפה. האמת, אני לא מתפלאה לגבי שני אלה - בילויים והנאות החיים הם לא הצד החזק שלהם. ראיתם איך אלון ארז בגדים בשקים של ירקות? קצת אלגנטיות, בן אדם.

8. השיחה שלהם הייתה מבלבלת. אלון אמר "אני לא טוב בפרידות" ואז הוסיף "מה נספר לילדים?", דיקלה אמרה "שאמא שלהם הייתה משוגעת". לא הצלחתי להבין אם כן או לא. דיקלה לא ברורה ואלון חיי בהתאם לקריזות של דיקלה, גם כשדיקלה לא בקריזה - הוא כבר דואג ליצור בליבה מריבה או איזו דרמה קטנה. מה יהיה בגורלם? תלוי באיזה יום שואלים את דיקלה. משום מה, יש לי הרגשה שדווקא דיקלה תנסה לצאת מהמעגל הזה. 



פריכיות או לא להיות

9. הדייט האחרון של שירי ולירן היה משעמם ומעייף. הייתי בטוחה שלירן יתבאס עליה אך משום מה - לירן הרגיש כאילו שירי נפתחה וזרמה. השיא היה כששירי אמרה "זה נגמר - אתה מאמין . יש לי פיפי - תכף אשוב". לירן היה בשוק מהפתיחות: שירי מודיעה כשיש לה פיפי.

10. לירן מכיל את שירי באופן מדהים, שירי חכמה והיא לא תוותר על זה. אני חושבת שלעד לירן יזכר כגבר שחיכה הכי הרבה לנשיקה. מקווה שהם ביחד, אתם יודעים שלמרות הכל - שירי היא הפריכית האהובה עלי. 



מעניין כשלג דאשתקד

11. סלחו לי העוקבים כי חטאתי אך באמת לא מעניין אותי מה יקרה עם שרונה וליאור (למרות שאני מאד אוהבת לצפות בסטייל של שרונה). אפילו אחרי 42 ימים השיחות שלהם משעממות כמו ערוץ הכנסת ואין הלימה בין התקשורת שלהם לבין המגע. לדעתי שרונה מוכנה לגבר הבא וליאור חושב שהכל בסדר איתם. באסה, אבל הדבר הכי מעניין שקרה איתם היה כשהוא נפל בסקי. למרות הכל, אני הייתי נותנת לקשר הזה עוד צ'אנס.