השקט שנשאר: אחרי שעונה שלמה שבה בחנתי את המתמודדים ב"חתונה ממבט ראשון" בעודי על הספה, הגיע הזמן לראות אותם פנים מול פנים ועוד בהקרנה של הפרק האחרון ב"פריים", בתל אביב. האמת שקצת חששתי, לא תמיד חסכתי במילים לגביהם, ואני באמת לא יודעת אם הם הבינו את ההומור שלי ואם בכלל יש להם הומור עצמי. למרבה הפלא - מסתבר שרובם אכן קראו ואהבו ואפילו שמחו לקשקש איתי קצת על מה שהיה.



אני גאה במה שהשגנו


כוכבי הערב היו ללא ספק שירי קופפרברג ולירן לוי. שירי נצצה וזהרה עם חצאית פייטים היסטרית (השמועה אומרת שהיא מזארה) וחולצה לבנה, ולירן נראה חתיך בלבוש מחויט ומאד מוקפד. אני חייבת לציין ששניהם אפילו יותר יפים במציאות.



כמובן שהייתי חייבת לעוף עליהם לפני "חיי בלילה", שמחתי לגלות שהם קוראים את הטור שלי ואפילו צוחקים על השם שהדבקתי לשירוש ("הפריכית האהובה עלי"). מה אומר לכם, רציתי לחזור עם הזוג הזה הביתה ולישון עם שירי פריכיות.



שירוש, זה נראה שאת לא שלמה עם החשיפה הזאת, מה הוביל אותך לתוכנית?


שירי: "אני מצטערת אם אני לא באמת יודעת לספק את הסחורה בעניין הזה, כמו שאני אמורה במצב הזה, החששות שלי לגבי כל התהליך הזה בטלוויזיה היה בדיוק מהדברים האלה. אני לא בן אדם שעושים לו סימן והוא יודע להפוך לאיזה משהו שכולם מצפים".



את אמיתית את אותנטית
"אני כל כך אוהבת וגאה במה שהגשנו מכל הדבר הזה - שזה שווה לי את זה"



השמועה אומרת שכבר התחתנתם ברבנות
שירי:"לא"



לירן: "עדיין לא"



מה היה בשירי שגרם לך לגלות אורח רוח וסבלנות, הרי גברים אחרים היו אומרים לא! מה מיוחד בשירי, מה כבש אותך בשירי שגרם לך לחכות?
לירן: "זה הכל עניין של במקום שבו הייתי, כי מלבד שירי שהיא מהממת ומקסימה היו הרבה דברים שראיתי. זה גם עניין של תהליך שלי ובגרות שלי של איך שהגעתי לנקודה הזאת. מעבר לזה ראיתי בשירי את הדברים העדינים שבה, את האינטליגנציה שלה, את הבחורה שאפשר לשבת ולדבר איתה על הכל - כשאתה מזהה את הדברים הקטנים האלה שם אתה נאחז. אתה רוצה להבין עוד יותר מי עומדת מולך. כל קליפה שקילפתי - גיליתי עולם ומלואו". 



שירי:"איזה נסיך - יש דברים כאלה?".



שירי: "עוד מהחתונה - הרגשתי שיש פה מישהו שהוא איתי. אחרי 3 שבועות, את רואה את הטיפול שלי שהיה מאד קשה עבורי כשהיא (יעל הפסיכולוגית) אמרה לי שאני מפחידה. הוא פשוט נתן לי הרגשה כל כך נוחה וטובה לדבר הזה".



שיהיה לכם המון בהצלחה, אני אוהבת אתכם על אמת.



שירי קופפרברג, לירן לוי, חתונה ממבט ראשון. צילום: צלם : אמיר מאירי
שירי קופפרברג, לירן לוי, חתונה ממבט ראשון. צילום: צלם : אמיר מאירי


.


"רוב מערכות היחסים שהיו לי זה היה עם אנשים הפוכים ממני- אפילו קצת דומים לדודו"


אחרי שירי ולירן המשכתי לצוקית. קשה לפספס את צוקית - היא ממתק קופצני והיא גם לבשה חליפה ורודה כיאה לממתק כמוה. יש משהו במבט שלה שחודר לתוך הנשמה. הייתי חייבת לגנוב ממנה כמה דקות של תבונה ולהבין אם הפכים באמת נמשכים. בסוף יצא במקום שהיא תחפור לי - אני חפרתי לה.



ראינו את צוקית האמיתית בטלוויזיה?
"יעידו כל המכרים שלי - זה זה לא יאומן שזה אחד לאחד. אפילו כשאני מסתכלת על עצמי יש לי הרבה חמלה כלפי עצמי כי אני מזהה את עצמי".



מה שמאד בלט זה שאת ודודו הפכים, זה משהו שאת ממליצה לאנשים?
"אני יכולה להגיד לך שרוב מערכות היחסים שהיו לי זה היה עם אנשים הפוכים ממני - אפילו קצת דומים לדודו. מאוד מאוד חששתי מזה בתכנית, דיברתי על זה שאני חושבת שאני עושה טעות שאני בוחרת גברים הפוכים ממני - וזה התברר כנכון - שאני עושה טעות".



את אישה בשלה שיודעת מה היא רוצה מעצמה, זה נראה שזיהיתי בהתחלה כל מיני סימנים ועדיין נתת לזה צ'אנס, האם את כזאת גם במציאות?
"בוא נגיד ככה. בדברים שלא קשורים לזוגיות אני נותנת המון המון צ'אנסים. כשזה נוגע לזוגיות אני בשלב שאני מבינה דיי מהר זה אנשים שיש להם כל מיני דפוסים שאני לא אצא איתם. אני חושבת שגם דודו וגם אני די מבינים שאם לא בפורמט הזה כנראה שלא היינו מכירים ואם היינו מכירים אז דיי מהר היינו חותכים - אני לפחות. הרעיון בתכנית הוא לתת צ'אנס וזה משהו שאני מודה לתכנית הזאת בהקשר הזה - ללמד אותי לקחת את הדברים לאט ותת פייט אמיתי".



יש רגעים שאת רואה את עצמך מהצד ואת אומרת - איך לא עמדתי על שלי יותר?
"אני מאד דעתנית ואני דיי דיברתי והיו רגעים שהיו לי קשים לראות מהצד - כל מיני הבעות ומחוות לא חיוביות של דודו, שאישית היה לי מאוד קשה לראות".



לראות את זה על המסך ובגדול זה מאד מעצבים את החוויה?
"אני חושבת שהצופים עברו איתי חוויה מדהימה, אנשים באו אלי ואמרו - אנחנו מרגישים שאנחנו מכירים אותך ואנחנו רוצים להיות חברים שלך . זה לא היה לי ציני - הרגשתי שאת הדברים שאני חווה על המסך הם חווים איתי ביחד" .



את ודודו תישארו חברים טובים?
"התוכנית משהו שמחבר בנינו, זה קצת כמו ילד - אני חושבת שזה יחבר בנינו".



טיפ לאנשים שלפני התהליך הזה?
"אם אתם מכונים להיחשף ואתם לא מפחדים לא מהצדדים הטובים שלכם ולא מהצדדים הרעים שלכם - לכו על זה".



תודה צוקית, כישפת גם אותי


דודו כהן, צוקית אשכולי, חתונה ממבט ראשון. צלם: אמיר מאירי
דודו כהן, צוקית אשכולי, חתונה ממבט ראשון. צלם: אמיר מאירי




"אני מאמינה שיגיע היום ומישהו יראה אותי כמו שאני"


 מדיקלה קשה להתעלם, בניגוד לדמות הסוערת שראינו בטלוויזיה - פגשתי דיקלה עדינה, רגועה ואפילו שברירית. רציתי לחבק אותה מכיוון שהיא קצת הזכירה לי את עצמי לפני כמה וכמה שנים. פתחנו את הראיון בחיבוק בהסכמה. אתם לא מבינים איזו אישה חמה וכריזמטית היא (גם) במציאות.



דיקלה, שתדעי לך שלמרות הכל אני מאוד מאוד אוהבת אותך ויש לי וידוי קל לעוקבים שלי - אני סוג של דיקלה. זה נראה שאת אישה מאוד דעתנית ומצד אני אישה מאד נוחה לבריות - זורמת, אם רוצים להישאר בבית נשארים - את חושבת שזה משהו שהיה לך לרועץ, שתשני אותו?
"אני אישה דעתנית, אני עצמאית , אני חזקה - אבל להגיד 'נוחה לבריות'? זה לא בדיוק הסיטואציה שהייתה עם אלון… אבל אני לא מקשה. אני נורא זורמת וכיף לי - אני לא עקשנית סתם ואני טוטאלית".



זה משהו שנכווית ממנו?
"זאת אני - אני מודה הרבה פעמים הלקיתי את עצמי על זה - למה את טוטאלית, למה את טובה, את צריכה לשחק משחקים. מישהי כתבה לי גם 'זה כיף לראות שלא צריך להיות ביצ'ית כדי להשיג אהבה'. אני לא רק משחקת אותה אמיתית, אני הכי כנה - אני מאמינה שיגיע היום ומישהו יראה אותי כמו שאני".



חסר לו שלא! מסר לאומה?
"רק אהבה, לא לשפוט ולא להיות ביקורתי מידי - לנסות". 



בטח מלא גברים יפנו אליך כי את באמת מעלפת. איזה הגבר שאת מחפשת?
"שיהיה בן אדם קודם כל, שידע להכיל אותי שיהיה רגיש… שיהיה לנו חיבור טוב. זה כל עניין של חיבור".



חתונה ממבט ראשון: אלון, דיקלה. צילום מסך, חתונה ממבט ראשון
חתונה ממבט ראשון: אלון, דיקלה. צילום מסך, חתונה ממבט ראשון