בית המשפט המחוזי בירושלים דחה הבוקר (שני) את בקשתו של הזמר אייל גולן להוציא צו מניעה לשידור הסרט העוסק בפרשיית הקטינות בה נטען כי היה מעורב, ואמרו להיות משודר  ברשת 13, כך קבעה השופטת חגית מאק קלמנוביץ' בבית המשפט המחוזי בירושלים. בנוסף נדרש הזמר לשלם הוצאות משפט בסך 15 אלף שקלים.



בשבוע שעבר הופתע גולן לגלות שאורלי וילנאי וגיא מרוז משדרים קדימונים לסרט שישודר בשלישי הקרוב ויעסוק בפרשיית אייל גולן והקטינות. הזמר התראיין לסרט המדובר כי לטענתו הובטח לו על ידי וילנאי שהסרט יעסוק בניקוי תדמיתו, ולא ישודר לפני שיאושר על ידו או על ידי סוכנו בני פרץ וכל זה על מנת לפצות אותו על הנזק שגרמה לו וילנאי בעבר בסיקור הפרשייה המדוברת.



אלא שלטענת גולן, הבטחותיה של וילנאי היו תרמית אחת גדולה והוא הגיש צו מניעה נגד שידור הסרט והתראה לפני תביעה. בני פרץ, מנכ״ל ליאם הפקות המייצגת את אייל גולן מסר בשבוע שעבר כי "במשך 7 שנים אייל גולן עמל על תיקון נזקי התקשורת בפרשה ההזויה הזו. ניקיון כפיו של אייל גולן הוכח בתוך זמן קצר מול הרשויות. אורלי וילנאי וגיא מרוז כבר התנצלו בתביעת הדיבה שהוגשה נגדם וכעת, מתוך שיקולי רייטינג בלבד הם מנסים ליצור מצג שווא חדש. אנו נתמודד בבתי המשפט ונוכיח את הנזק שנעשה בעבר ועלול להיגרם בעתיד". מרשת 13 נמסר בתגובה: "לא ניגרר להשמצות אישיות ובטח לא לניסיון השתקה או לשקרים כגון 'התנצלויות' שהיו בעבר או סרטי 'פיצוי'. מדובר בתחקיר מקצועי, מעמיק ובעל חשיבות ציבורית עליונה. התחקיר ישודר ביום שלישי, ב-21:15. הציבור מוזמן לראות ולשפוט בעצמו".

פרקליטו של אייל גולן, עו"ד קובי קמר, אמר בתגובה להחלטת בית המשפט כי "לצערנו המצב המשפטי במדינת ישראל נוטה בבירור אחר מה שמכונה ציטוט חופש הביטוי ובכך מעניק במה לפרסומים בלי גבולות. למרות המצב המשפטי הזה אני משוכנע שהמקרה הזה שונה כדי להוכיח את סיכויי הצפייה ביקשתי מהשופטת לדחות את  הדיון כדי שנוכל לצרף תצהיר של אייל גולן ועוד ראיות שהיו תומכות בתביעה, השופטת דחתה את הבקשה ובכך היא עצמה לא איפשרה להניח את מה שהיא טוענת שלא קיים".
 
האם תגישו ערעור? 
"בתוך סד הזמנים שנכפה עלינו ולאור המצב המשפטי הנוהג ככל הנראה נצטרך להימנע מלערער. אנו מתנחמים בתגובות אמפתיות רבות שמגיעות ומוכיחות שאייל הצליח להציף את העוול שנעשה לו. השפיטה הציבורית מדברת בעד עצמה".