בשבוע האחרון עולם התרבות והתקשורת סוערת סביב פרשת אייל גולן שחזרה לכותרת. שש שנים אחרי שהתיק נגדו, בחשד לקיום יחסי מין עם קטינות, נסגר, העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז החזירו את הפרשה לשיח הציבור בסרט שהם הגדירו ככזה שיעשה "רעידת אדמה".



סרטם של אורלי וגיא שודר אמש ב"רשת 13" והביא לזכיינית ניצחון על המתחרה החזקה "קשת 12". הסרט אומנם ניצח במירוץ הערב, אך הביא בסך הכל 17 אחוזי רייטינג ו-502 אלפי צופים, נתון מרשים אך לא מטורף.



מול הסרט על אייל גולן "קשת" שידרה את הריאליטי "מאסטר שף" ובגלל נדידת הצופים אל המתחרה הגיע אל הנכון הנמוך ביותר של העונה והשיג 16.3 אחוזי רייטינג. חדשות הלילה ב"כאן" השיגו 4.2 אחוזי רייטינג.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 16.7 אחוזים ב"קשת 12" ו-9 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.5 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 8.9 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 10.5 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 6.7 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 6.4 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.9 אחוזים.