כמו בכל שבוע צמד המגישים טל ברמן ואביעד קיסוס שוחחו הבוקר (ראשון) בתוכניתם ב-eco99FM עם העיתונאית, התסריטאית והסטנדאפיסטית, חגית גינזבורג, שבחרה את שלושת הציטוטים, ואתגרה את השדרים במשימה לזהות מי עומד מאחוריהם.



הציטוט הראשון שהביאה גינזבורג היה "קיצבת נכות צריכה להיות לאשתו של אמן. כל בן זוג של אמן צריך לקבל קצבה מהמדינה". בתום מסע ניחושים מפרך, התגלה כי מי שאמר את המשפט הוא הקומיקאי ניקי גולדשטיין, שדיבר על אשתו. "הוא עשה קטע ממופע הסטנדאפ שלו והפדיחות שהוא עושה לה", הסבירה גינזבורג. "הגלל זה הוא טוען שמגיעה לה קצבת נכות".





הציטוט השני "אני אגיד לך מה זה רומנטי. רומנטי זה אחד שמוציא את אשתו לבלות פעמיים-שלוש בשבוע, שותה איתה כוס יין, אוכל איתה ארוחה טובה, מביא לה פרחים מדי פעם". אביעד התרעם על בחירת המילים "מוציא אותה" ומחכה: "מה היא קוקר-ספניאל? מוציא אותה מאכיל אותה, מחזיר אותה?" והצליח בקלות הצליח לנחש כי האדם שאמר את המשפט הוא מגיש הטלוויזיה וכוכב הכדורגל לשעבר, אייל ברקוביץ'.



אביעד: "הוא קצת אימץ לעצמו מי טקס כזה כשהוא מדבר. כאילו 'נאום המלך', עכשיו עומדים להיאמר דברים ממש ממש חכמים, פתאום הוא נעשה איתי, זה מפסיק להיות דיאלוג, הוא אומר 'תן רגע לסיים', ואז הוא אומר את 'הדבר'. אבל 'הדבר' הוא עלוב, ולא אומר כלום, במקרה הטוב זה מכעיס".



טל: "דברי חכמים בנחת נשמעים. הוא אומר 'תן לי לסיים' כאילו יש איזה משהו מעבר לשלל התמורות שאפשר להבין אותן מתחילת המשפט".



גינזבורג: "היה לזה המשך, אופירה התווכחה איתו על זה שהוא לא קונה פרחים, ושלא ייקח פרחים מהאולפן".



טל: "בעיקר רומנטי זה למנות בצורה מאוד לא רומנטית את הרומנטיקה שאתה מבצע כרשימה של מטלות. זה לא רומנטי".



אביעד: "והיא פאסיבית לחלוטין. הוא מוציא אותה, קונה לה, מביא לה".


אייל ברקוביץ', אופירה אסייג. צלם : ערן לם
אייל ברקוביץ', אופירה אסייג. צלם : ערן לם


הציטוט השלישי
שהביאה גינזבורג לתוכנית הוא "למרות המון התייעצויות, יועצי תקשורת ותדמית, כולם אומרים שכשנשים מיישרות וחותכות לקארה לוקחים אותם יותר ברצינות, הן יותר עוברות מסך - אבל אין על תלתלים". מי שאמרה את המשפט היא שרן השכל, בתוכנית "שי בשידור". בשבוע שעבר היה את הסיפור עם שלומית מלכה, ש"יצאה מארון התלתלים" והפסיקה להחליק.

אביעד: "זו שלומית מלכה. כמה רע זה יכול להיות?".

שרן השכל בנאומה הראשון בכנסת.  יונתן זינדל, פלאש 90
שרן השכל בנאומה הראשון בכנסת. יונתן זינדל, פלאש 90


גינזבורג: "היא יכולה ללכת עם קש על הראש, או עם קסדה, זה עדיין ייראה יפה".

אביעד: "אבל הבנתי שגם דניאל גרינברג, בת הזוג של אייל גולן הפסיקה להחליק. וגם היה פוסט בנושא".

גינזבורג: "גם אני העליתי פוסט על תלתלים, מבלי שידעתי שכל הדבר הזה מתרחש עם שלומית מלכה. המצוקה של מתולתלת אמיתית זה לא משהו שהנשים האלו באמת יכולות להזדהות איתו. כשיש לך פנים נורא נורא יפות, זה לא משנה איזה סוג שיער יש לך, את יכולה לכת עם קוקו גרושה והכל ייראה סבבה, אבל לרובנו זה לא המצב. תלתלים זה חיית משק שצריכה תחזור שותף".

טל: "להוציא אותה, לקנות לה".

גינזבורג: "ממש כך".

שלומית מלכה. צלם : סינמטרק וקוקו
שלומית מלכה. צלם : סינמטרק וקוקו