עונתו השנייה של הריאליטי המצליח של "קשת 12", "חתונה ממבט ראשון", ירדה מן המסך לפני כמעט חודשיים, אך חייהם של משתתפיה עדיין ממשיכים לעניין את הצופים ולהסעיר את מדורי הרכילות. לפני חצי שנה אחת מהדמויות הבולטות של העונה, בת אל לוי, התחתנה מול המצלמות ובני המשפחה עם יוגב אלקיים, אותו הכירה לראשונה מתחת לחופה. בתום העונה השניים בחרו להישאר יחד, אך אחרי לבטים ארוכים, מחוץ לעין העדשה, הם החליטו לפרק את החבילה.



מאז, בת אל כבר הספיקה לפתוח במערכת יחסים חדשה, לחזור לישראל מעבודתה בניו יורק ולהתראיין בתוכניתו של ניב רסקין, "חדשות הבוקר" ב"קשת 12".



שברת לנו את הלב, כי אנחנו אוהבים אגדות. מה קרה עם יוגב מהרגע שהאורות כבו.
"אני חושבת שבכל העניין של התוכנית, אתה נמצא באופוריה. אני באתי לתוכנית בניסיון למצוא אהבה, באתי הכי פתוחה לתהליך הזה. האנשים והדברים סביבך גורמים להכל להתחבר. שנינו אנשים חברותיים, והיה חיבור כזה, נתנו לזה באמת צ'אנס. כמו שני אנשים בוגרים, הסתיימו הצילומים, היינו ביחד, נסענו לחו"ל ביחד, ופשוט נפרדו דרכינו. מצאתי אהבה ואני מאושרת, וחלק גדול מזה זה התהליך שעברתי בתוכנית, שהוא לא מובן מאליו, אתה בא ופותח את עצמך, פותח את הלב. גם הפסיכולוגית, וגם התהליך של לחוות את עצמך מחדש עושה הרבה".





בכל פרידה יש את הרגע שהאסימון נוחת. איפה זה היה?
"אני חושבת שזה היה תהליך, לא משהו חד משמעי, זה נעשה בצורה מאוד טובה. זה בא בהדרגתיות מסוימת. שני הצדדים הבינו שזה לא העתיד שאנחנו רוצים".



מדברים הרבה בריאליטי שיש את הדמות מול המצלמות. הרגשת שהיה מי ש"שיחק למצלמה"?
"אני חושבת שמההיכרות שלי עם כל האנשים, כולם היום מאוד מאוד אותנטיים, וזו הסיבה שאנשים בבית התחברו לזה. אומרים לי 'תקשיבי, אנחנו לא רואים ריאליטי, ולא אוהבים לראות טלוויזיה, אבל משהו בתוכנית הזאת גרם לנו להתחבר אליכם. משהו גרם לי להתחבר יותר לבעלי, את החזרת את הרומנטיקה הביתה'. אי אפשר לזייף את זה".



ראינו שיש זוג אחד, שירי ולירן, שהצליח לצאת מהתוכנית במערכת יחסים אמיתית.
"זו פלטפורמה מדהימה בעיניי".


בת אל לוי, יוגב אלקיים. צלם : יוסי קרסו
בת אל לוי, יוגב אלקיים. צלם : יוסי קרסו


יוגב הגיב לזוגיות החדשה שלך? אתם בקשר?
"הוא לא הגיב, אנחנו לא בקשר. אין פה איזה עניין להיות בקשר, כל אחד המשיך בחייו".

אסף בן זוגך החדש צפה בתוכנית?
"הוא צפה. לא הייתי בארץ בתקופה הזאת, כשהגענו יצא לו לראות באיזשהו מרתון. אני חושבת שזה לא קל, אבל זה נתן איזושהי גושפנקה ליחסים שלנו. מה שהוא ראה על המסך זה מה שהוא ראה בבית".

מצאת את עצמך יושבת איתו ומסבירה לו 'למה עשיתי ככה'?
"לא, לא היה צורך. הוא יודע מי אני, הוא מכיר אותי. הוא באמת לא הבין מה הבאז הזה, למה אנשים ניגשים אליי ברחוב. הוא אמר 'וואי, בא לי לראות, כי אני מכיר את בת אל, אני יודע מי היא'".

לא גרת פה כשיצאה העונה
"נכון. לא חוויתי את הבאז מהרחוב, אלא יותר מהתקשורת. כשהגעתי לכאן הבנתי את העוצמות של זה. באות אלי בנות בכל מיני סיטואציות, מתייעצות איתי. זה חימם את הלב, גם אנשים מאוד מבוגרים, וגם מאוד צעירים".

בת אל לוי, אסף חנגרי. צלם : שוקה כהן
בת אל לוי, אסף חנגרי. צלם : שוקה כהן


אחד העניינים שעלו בתוכנית, זה איפה את גרה, בניו יורק או בישראל? האם כשזה אהבה וזה אמיתי אז הדברים האלו לא כאלה דרמטיים?
"נכון, אני חושבת שעשו מניו-יורק אישיו גדול בתוכנית. לא באתי לדבר על ניו-יורק, באתי למצוא אהבה בישראל. אני נורא מאמינה בזה שאני אחיה כאן, והלב שלי פה. גם אני וגם אסף, שנינו אנשים ישראלים שמאוד כמהים לחזור לארץ, אנחנו עושים את זה בהדרגתיות. אנחנו כרגע כאן, אבל יש דברים שנצטרך לסגור מבחינה עסקית בחו"ל".

אחד הדברים שעלו מהמשתתפים בתוכנית זה הטוקבקים. התוכנית נכנסה לאנשים 'לקישקע', אנשים מאוד אהבו, מאוד כעסו, לקחו את זה מאוד קשה. היו תגובות שפגעו?
"אני לא קוראת טוקבקים, בכלל. אני והפסיכולוגית שלי דיברנו, והיא אמרה 'אל תיכנסי לזה, לא לטוב ולא לרע. אם מישהו ירצה לפנות אלייך, הוא יעשה את זה בפרטי'. כלום, כלום, כלום, לא נכנסתי להציץ".

מתי החתונה?
"זה אתה צריך לשאול את אסף, לא אותי".