עונתו השנייה של הריאליטי המצליח של "קשת 12", "חתונה ממבט ראשון", ירדה מן המסך לפני כחצי שנה, אך חייהם של משתתפיה עדיין ממשיכים לעניין את הצופים ולהסעיר את מדורי הרכילות.

אחת מהדמויות הבולטות של העונה, בת אל לוי, התחתנה מול המצלמות ובני המשפחה עם יוגב אלקיים, אותו הכירה לראשונה מתחת לחופה, בתום העונה השניים בחרו להישאר יחד, אך אחרי לבטים ארוכים, מחוץ לעין העדשה, הם החליטו לפרק את החבילה. אחרי התוכנית פתחה לוי במערכת יחסים עם אסף חנג'רי, אך גם זו הסתיימה לאחרונה. הבוקר (שני) הגיעה אלקיים לתוכניתו של ניב רסקין ב"קשת 12" והרגיעה את הרוחות: "אני במקום טוב בחיים, זה שאני לא בזוגיות עכשיו אנשים חושבים 'אוי ואבוי עברת את כל הדרך ואת עכשיו עדיין רווקה' אבל לא, יש בחירות בחיים ובחרנו בסוף לא להיות ביחד כי זה לא הסתדר וטוב לי".

בגלל החשיפה אנשים מנסים לשדך לך?
"אני כל הזמן מקבלת שידוכים מהסביבה, אפילו ברחוב. שבוע שעבר הלכתי לביקור חולים של חברה וניסו להכיר לי שם".

ואת נענית להצעות הכיר לך, או שבגלל המבול אין לזה ערך?
"אנשים שמכירים לי אז כן, אבל אם פונים באינסטגרם אז לא. קודם כל אני מפחדת בגלל מה שקרה לצוקית עם המתחזה. לפעמים גם שולחים לי הודעות מוזרות - 'את באה אליי היום בלילה?', 'חיכיתי לך חצי שנה', ואני חושבת 'נראה לך?! אמאל'ה!'. אנשים חושבים שיש להם בעלות עלייך כי הם מכירים אותך".

בת אל לוי ובן הזוג האחרון, אסף חנגרי. צלם: שוקה כהן
בת אל לוי ובן הזוג האחרון, אסף חנגרי. צלם: שוקה כהן

החשיפה גרמה לך לקושי?
"הרבה יותר קשה. גם כשאני הולכת לדייט אני מרגישה שהוא מגולל את כל סיפור החיים שלי. אני באה מאוד ערומה לדבר הזה וזה מפחיד. אין בי חרטה על התהליך שעשיתי, פשוט צריך לדעת איך להתמודד עם זה".

מה השתנה בך מאז התכנית?
"קודם כל קיבלתי יותר בטחון. ראיתי את עצמי בזוגיות על המסך וזה גרם לי להבין את החולשות והחוזקות שלי, איפה אני מתגמדת ומגמשת מידי ואיפה אני צריכה להשמיע את הקול שלי".

בת אל לוי ובן הזוג מ'חתונה ממבט ראשון', יוגב אלקיים. צלם: יוסי קרסו
בת אל לוי ובן הזוג מ'חתונה ממבט ראשון', יוגב אלקיים. צלם: יוסי קרסו

רסקין הקרין ללוי את סרטון החתונה שלה מהריאליטי, ועל כך סיפרה המשתתפת: "זה לא עושה לי כלום".

את מבינה כזה זה ריגש אנשים?
"עברתי כל כך הרבה מאז, אני במקום אחר. אני מסתכלת על אנשים שפגשת בעבר שלך וכל כך התבגרתי מהסיטואציה, אתה לא מרגיש את מה שהרגשת באותו רגע".

שמרת על קשר עם יוגב?
"אני ויוגב לא שמרנו על קשר. אני על הקו עכשיו אבל ברגע שיהיה מישהו אני אשאר במקום שהוא נמצא בו, אני אלך עם בן הזוג שלי לאן שצריך ללכת, אני מאוד מאמינה באהבה".

מה החולשות שלך?
"אני מוותרת מידי, אני טובה מידי. אני צריכה יותר לעמוד על שלי ולא להתגמש מידי. אני רוצה שיהיה לכולם טוב אז לא בא לי דרמות. זה לפעמים לרעתי".

מה את מחפשת?
"אני לא יודעת. אני מחפשת בנאדם טוב, שאוהב את החיים שלו, משפחתי, רוחני ושיהיה חיבור טוב, בלי דרמות. לחיות בכיף ולהקים משפחה בכיף".