"קרייזי ליין" מחליפה פנים: לאחר 20 עונות בהן צעדו יד ביד חברת האופנה עם הפרזנטורית האגדית ודוגמנית העל גלית גוטמן החליטו השתיים להיפרד. עם רוח השינוי החליטו בחברה לגייס פרזנטורית חדשה השחקנית והזמרת המצליחה מארינה מקסימיליאן שלדברי החברה "מתאימה לערכי המותג ותוכל להמשיך את הדרך של גוטמן בצורה הטובה ביותר ולהצעיד את המותג קדימה בגאון". מקסימיליאן תצטלם השבוע לראשונה לקמפיין אביב-קיץ 2020 של המותג.

לדברי עפרה שביט לוין סמנכ"לית השיווק ומבעלי חברת קרייזי ליין נמסר: "אנו מודים לגלית על 10 שנים של עשיה משותפת, שבהן היתה הפנים של המותג וקידמה את ערכיו. לא מובן מאליו, לקיים מערכת יחסים כזאת ארוכה בשוק האופנה הישראלי, ואנו שמחים שזכינו לעשות זאת עם פרטנרית כמו גלית. מארינה מקסימיליאן בלומין נבחרה בגלל מה  שהיא מייצגת: אישה חזקה ומעצימה, יוצרת איכותית ומוערכת,  זמרת שנוגעת בלב של כולנו. אנו מאמינים שזו תהיה תחילתה של דרך ארוכה ביחד, מתוך חיבור אמיתי ואותנטי בין מארינה לרוח המותג".

מקסימיליאן, זמרת ושחקנית מוערכת בת 32 נשואה לגיא מנטש מהצמד "גיא ויהל" ואמא לשתי בנות, כיום מככבת על המסכים בעונה השלישית של הסדרה המצליחה "פאודה" והוציאה לאחרונה סינגל חדש, נבחרה להיות הפנים החדשות של מותג האופנה קרייזי ליין. 

"פאודה" הכוכבים חושפים הכל: הפחדים, הסודיות והפרסום בחו"ל. מעריב

מקסימילאן מסרה: "אני שמחה ונרגשת להצטרף למשפחת 'קרייזי ליין', החיבור ביננו היה מידיי וטבעי ואני גאה לפתוח את שנת 2020 עם קמפיין חדש בחברת אופנה שפונה לנשים מגוונות מבחינת גיל, מידה, וסגנון".