אחרי ספיישל עידן רייכל, נותרו תשעה ימים לגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" ושלב הדו קרב הגיע לרגעי ההכרעה כשעשרה מתמודדים טוענים לכתר מתוכם יישארו תשעה שיעברו לשלב רבע הגמר.

דו הקרב הראשון היה בין אביב כנר לעדן אלנה. אלנה בחרה בשיר fuego של אלני מאירוויזיון 2018. כשהיא מוקפת רקדנים מסוקסים, אלנה הרשימה כצפוי באיכויות ווקאליות מצוינות, פרפורמנס גדוש בתנועות ריקוד וכריזמה ואש בעיניים.

האנרגיה והתשוקה של אלנה בביצוע פעלו לטובתה והוציאו ממנה את המיטב (עד כה) והיא וסיימה עם 79%.

לעומתה, כנר בחר ב-human של כריסטינה פרי, בלדה עוצמתית שהוא אמור להרגיש בה במקום הטבעי לו. ההתחלה של כנר הייתה לטעמי די צולעת ורק עם הבית השני הוא נפתח, השתחרר ופתח את קולו לעוצמות הגדולות הידועות שלו ולדנ"א הייחודי לו.

כנר ניצח בדו הקרב את אלנה וסיים עם 85% ועבר לשלב הבא.

דו הקרב הבא היה בין ללי קולישקין לאוהד שרגאי. 

שרגאי בחר ב-feel של רובי וויליאמס. שרגאי שר מהלב בעודו מלווה עצמו על הפסנתר. זה לא סוד שבלדות מרגשות הן הפורטה שלו ובביצוע הנוכחי הוא הביא את מלואו כוחו וכנותו והצליח לגעת, לרגש ולבטא היטב את יכולותיו. שרגאי השיג 73%.

קולישקין, שהיה לה רף די נמוך לעבור, החליטה לבצע את I lived של ואן ריפבליק. 

מרגע שפתחה את קולה, היה ברור שללי תנצח את שרגאי. הקול הבוגר, המצוין ומלא הנשמה שלה, המניירות המדויקות שנמצאות בדיוק במקום והביצוע הקסום ללא הרבב שבהמשך הפך בלדה לשיר קצבי וקליט הצדיק את היותה פייבוריטית רצינית לזכות בגמר והעניק לה 80% ועלייה לרבע הגמר. 

איתי לוי היה היחיד שלא פרגן לה ולא אהב את הביצוע, ובכלל לאורך הפרק העביר ביקורות על מתמודדים ללא נימוק מספק וללא טיעונים שמצדיקים את היותו שופט אלא בעיקר עשה מעצמו צחוק (וזה קרה לאורך התכנית כמה פעמים).

דו הקרב הבא היה בין אלה לי להב וגאיה שאקי, דו קרב די קשה. להב בחרה בשיר קיי-פופ (פופ קוריאני) של בלאקפינק - Kill This Love.

עם ריקודים וכוריאוגרפיה אדוקה, שליטה קולית מעולה (עלייה וירידה בטונים בצורה מדויקת) והמון אנרגיות וכריזמה, הפרפורמנס של להב היה מעולה ומיוחד (למרות שהשיר הלא מוכר היה קשה לעיכול ללוי ואמדורסקי שלא מעורים בז'אנר הקיי פופ) ולמרות שהיא הגיעה ל-58%, אני חושב שהיא נתנה ביצוע מצוין, מעלף וראוי. 

להב בכתה בסוף הביצוע לאחר שהבינה שהשיגה אחוז נמוך וחטפה ביקורות והרגישה שהיא תועמד להדחה.

שאקי בחרה ב-girls just want to have fun, להיט האייטיז של סינדי לאופר. על אף שמדובר בשיר פופ קצבי, שאקי ליוותה עצמה על פסנתר והחליטה להעניק לו אינטרפרטציה רגועה ושקטה של בלדה.

בביצוע נבון מאוד וקול חם ועמוק עם חספוס קל, ללא פלספנות וריקודים מיותרים אלא רק היא, הקול שלה והפסנתר, שאקי ניצחה בדו הקרב עם 82%.

השופטים מצידם הכתירו אותה כזוכה בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון", אבל מצד שני הם הכתירו לא פעם ולא ארבע פעמים מתמודדים שונים כזוכים בגמר.

לאחר הופעת אורח של קובי מרימי (זוכרים?) שביצע את שירו החדש (שאמנם שיר די טוב אך לא היה מעביר אותו לגמר למשל) הגיע דו הקרב בין אור עמרמי ברוקמן לעדן זוהר.

זוהר בחרה ב-shape of you הפופי של אד שירן, לו העניקה פרשנות אישית לשיר שבהתחלה נשמעה ייחודית אך בהמשך די התחקתה אחר המקור בצורה טכנית.

הביצוע של זוהר היה טוב, התנועתיות שלה על הבמה הוסיפה צבע לביצוע אך משהו היה חסר לי בביצוע שלא הלהיב אותי יותר מדי. ביצוע טוב אבל לא מעבר. היא הסתפקה ב-44% בלבד, מה שהרים לעמרמי לנוקאאוט.

עמרמי, שסיפר לאסי ורותם במבוכה קלה ומתוקה כי הוא אוהב את זוגתו החדשה, ליהי טולדנו (בתו של הזמר אבי טולדנו) שגם התמודדה בתכנית בשלביה המוקדמים, בחר לבצע את "שער הרחמים" של מאיר בנאי.

בטרם ביצע את הנאמבר ולפני שלואי עלי יתמודד מול מורן אהרוני (ישודר בפרק שישודר היום), נגמר הפרק, לא לפני שלוי נענה לאתגר של אסי ורותם וצבע שיערו בכחול בדומה לצבע שיערו של סטטיק.